איכסל הביסה 1:4 את ת"א/בת ים, ניצחון לנוף הגליל. מהפך בתחתית

שחקני הנוף הגליל | מאור אלקסלסי

החבורה של נוסבאום נכנעה לצמדים של אביטן אברג'יל ואיבדה את המקום ה-3 ליריבתה, המדורגת שנייה גברה 0:1 על פ"ת ששבה למקום האחרון אחרי שכפר שלם הדהימה גם את רעננה ב-10 שחקנים. כפר קאסם ניצחה בא.א פאחם

(גודל טקסט)

פתיחה מרעישה למחזור ה-27 בליגה הלאומית. בית"ר תל אביב/בת ים, המדורגת שלישית ומי שזוכה לשבחים רבים על יכולתה, הובסה בביתה 4:1 להפועל איכסל ואיבדה לה את המקום השלישי.

במקביל, הפועל נוף הגליל שבמקום השני גברה 0:1 על הפועל פתח תקווה וכך הגדילה את הפער במקום השני והתקרבה זמנית לכדי נקודה מהפועל ירושלים שבפסגה ואילו הפועל פתח תקווה ירדה בחזרה למקום האחרון בעקבות ההפסד ולאור הניצחון המפתיע של הפועל כפר שלם המתאוששת, שחזרה עם 1:0 מאצטדיון רמת גן שם פגשה את הפועל רעננה.

הפועל נוף הגליל – הפועל פתח תקווה 0:1

אחרי שלושה משחקים רצופים בהם לא ניצחה, הצליחה המדורגת שנייה לשוב למסלול הניצחונות ואף להגדיל את הפער מהמקום השלישי. זה התחיל קשה מבחינתה, כי בדקה ה-31 מתאוס לימה קרוז לא הצליח להכניע את עומר כץ בבעיטת פנדל מ-11 מטר כשבעט את הכדור הרחק ממסגרת השער, אבל דויד אקואה הכריע את ההתמודדות בדקה ה-64 וכעת הצפוניים במרחק נקודה בלבד מהפועל ירושלים שבפסגה וטרם שיחקה המחזור. מנגד, הקבוצה של קלמי סבן ואייל ברקוביץ' שוב במקום האחרון עם 23 נקודות והפער מחוף מבטחים עומד כבר על שש נקודות.

אוהדי הפועל נוף הגליל | מאור אלקסלסי
שחקני נוף הגליל חוגגים עם אוהדיהם | מאור אלקסלסי

בית"ר תל אביב/בת ים – הפועל איכסל 4:1

קרב הצמרת הוכרע כבר בפתיחת המחצית הראשונה ובסיומו הושלם מהפך בחלק העליון, כאשר האורחת עלתה למקום השלישי ואילו הקבוצה של עמיר נוסבאום במקום הרביעי. איכסל הפסידה בשני המחזורים האחרונים והמקומיים דווקא חגגו השבוע עלייה לרבע גמר גביע המדינה, אבל היום זה הסתיים בנוק-אאוט רציני של איכסל: טימור אביטן כבש אחרי שמונה דקות, ניר אברג'יל השלים צמד תוך רבע שעה בדקות 23 ו-38 וגם אביטן חגג שער שני במשחק בדקה ה-55, שתי דקות לאחר שמייקל צ'ילאקה הצעיר הותיר את ת"א/בת ים בעשרה שחקנים. אמיר ברקוביץ' המחליף רק צימק בדקה ה-85. איכסל עם 43 נקודות ובפער חמש מהמקום השני, ת"א/בת ים עם שתי נקודות מתחת.

הפועל רעננה – הפועל כפר שלם 1:0

מסע ההתאוששות של כפר שלם נמשך. אחרי שהדהימה את הפועל ירושלים בגביע באמצע השבוע ועלתה על חשבונה לשלב שמונה האחרונות, היום היא ברחקה מהמקום האחרון מול רעננה המאכזבת. יואב תומר חזר מפציעה והרבה להחמיץ, אמרי וולשמן החמיץ פנדל כבר בדקה התשיעית וגם כרטיס אדום שספג אוהד חזוט בדקה ה-20 לא סייע לרעננה – כי רוי מליקה חגג שער ניצחון בדקה ה-55 וכפר שלם חגגה באצטדיון רמת גן עלייה למקום לפני האחרון. לכפר שלם כעת 25 נקודות, מרחק ארבע בלבד מכפר קאסם שמעל הקו. רעננה מנגד ספגה מכה קשה בקרב על הפליאוף העליון.

הפועל רמת השרון – אחי נצרת 2:1

קבוצה נוספת שספגה מכה היא רמת השרון, שהייתה יכולה להעפיל למקום הרביעי אם הייתה מנצחת, אבל ספגה הפסד שני ברציפות ונותרה עם ניצחון אחד בלבד בשבעת המחזורים האחרונים. מייקל אומוה כבש לזכות נצרת בדקה ה-12, סולומון דניאל איזן במהרה (25) וספואן חילו בדקה ה-65 השיב לנצרת את היתרון וקבע את תוצאת הסיום. זהו ניצחון חשוב לנצרת, שכעת יותר מתקרבת לחלק העליון מאשר לחבורת התחתית הלוהטת.

הפועל אום אל פאחם – מ.ס כפר קאסם 1:0

מהפך נוסף בתחתית נרשם גם באום אל פאחם, לאחר הניצחון הקריטי של כפר קאסם. נגיחה של מוחמד חטיב בתוספת הזמן של המחצית הראשונה קבעה 0:1 והעניקה לאורחת את שלוש הנקודות, בזכותן הקבוצה ברחה מהקו האדום והיא כעת עם נקודה יותר מאום אל פאחם, יריבתה היום שירדה למקום ה-14. כפר קאסם למעשה גם מעל הפועל עכו שטרם שיחקה לאור הפרש שערים עדיף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי