תקיפת שופט ועימות אלים בין האוהדים: מהומה ברמת גן

אוהדי הפועל רמת גן
אוהדי הפועל רמת גן | צילום: אלוני מור

בסיום ה-1:2 של ה"אורדונים" שעלו לפלייאוף העליון בלאומית, השופט הרביעי הותקף פיזית על ידי אנשי אחי נצרת והקהלים התפרעו, גם צלם נפגע. חזנוולד: "התנהגות מבישה". מאהר: "הוא קילל את האוהדים שלנו"

(גודל טקסט)

אירוע אלים ומכוער העיב על סיום המשחק שבו הפועל רמת גן/גבעתיים השיגה ניצחון 1:2 דרמטי על אחי נצרת, אשר בזכותו העפילה לפלייאוף העליון בליגה הלאומית: השופט הרביעי אברהם יפתח הותקף על ידי אנשי הקבוצה המפסידה, בתקרית שאף הידרדרה לאלימות פיזית וצוינה בדו"ח על ידי השופט הראשי אבירם מטמון. מעבר לכך נרשם עימות אלים גם בין מחנות האוהדים, בנו של מנהל אחי נצרת אחמד יזבאק השתולל במנהרת השחקנים ואחד הצלמים במקום נפגע גם הוא.

יו"ר הפועל ר"ג/גבעתיים עינב חזנוולד אמר לספורט1: "הקהל של אחי התחיל להתפרע בסיום המשחק וחלקם נכנסו למגרש. הם היו עצבניים וחמים והתנהגו בצורה מבישה. להבנתי, חלק מהאוהדים שלנו נפגעו פיזית. אני שמח שהאירוע מאחורינו, אבל זה היה מביש".

מנגד, יו"ר אחי נצרת מאהר חאמד הביע זעם: "ראשית, אני מציע ליו"ר רמת גן שילמד להתנהג. במקום לקבל מחמאות על עלייה לפלייאוף הוא צריך להתבייש שהוא הקניט וקילל את האוהדים שלנו. הפסדתי במשחק ולחצתי ידיים לכל חברי ההנהלה והמאמן שלהם. הקהל של רמת גן נכנס למגרש והתחיל את המהומה. אני לא מבין מאיפה ממציאים שהקהל שלנו פגע בשופט ואני מקווה שהמצלמות במגרש יוכיחו את האמת. בכלל, יש אנשי אבטחה שהיו צריכים לשמור על הסדר במקום ולא עשו זאת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי