ניצחון שלישי רצוף להפועל פ"ת, עפולה פירקה את אחי נצרת

שחקני הפועל פתח תקווה | מאור אלקסלסי

המלאבסים המשיכו במומנטום וגברו 0:1 על רעננה, שחקניו של רומן זולו הביסו 0:5 את השכנה מצפון, איסקוב כבש במספרת אדירה. כפר שלם סחטה תיקו דרמטי באום אל-פאחם, ממן העניק לרמת גן שלוש נקודות אצל רמת השרון

(גודל טקסט)

ארבעה משחקים נערכו היום (שישי) במסגרת המחזור ה-32 בליגה הלאומית, אחד בפלייאוף העליון ושלושה משחקים בתחתון. במוקד, הפועל פתח תקווה עלתה מעל הקו האדום לראשונה מזה שלושה חודשים לאחר שהשיגה ניצחון חשוב על הפועל רעננה, בזמן שהפועל כפר שלם המשיכה להסתבך במקום האחרון עם תיקו באום אל-פאחם. בנוסף, הפועל עפולה פירקה את שכנתה מצפון – מכבי אחי נצרת, והפועל רמת גן כבשה לקראת הסיום כדי לנצח את רמת השרון.

הפועל פתח תקווה – הפועל רעננה 0:1

ניצחון שלישי רצוף לקבוצה של חיים שאבו, שעדיין מדורגת במקום ה-14 המוביל למשחקי המבחן, שלושה ימים לפני שהמדורגות מעליה ומתחתיה – כפר קאסם ועכו, יתמודדו זו מול זו. מנגד, האורחת הפסידה אחרי שצברה ארבע נקודות בשני המחזורים הקודמים והיא רחוקה רק שבע נקודות מהקו האדום. נפתלי בלאי כבש את שער הניצחון של המלאבסים בנגיחה בדקה ה-23.

הפועל אום אל-פאחם – הפועל כפר שלם 1:1

לאחר שהפתיעה את עפולה בשבוע שעבר, המארחת לא הצליחה להמשיך במומנטום ושמטה יתרון בתוספת הזמן של המחצית השנייה, מה שהותיר אותה עם נקודה בלבד בידיים. בצד השני, נועלת הטבלה שהגיעה בעצמה אחרי ניצחון, ראתה את הפועל פ"ת מגדילה את ההפרש ביניהן לשלוש נקודות, אך תתנחם בכך שניצלה מהפסד. איתי טאקו העלה את קבוצתו של מוטי איוניר ליתרון בדקה ה-60, אבל תומר בנבנישתי איזן בדקה ה-91.

איוניר. רק נקודה מול האחרונה בטבלה | מאור אלקסלסי

הפועל עפולה – אחי נצרת 0:5

שתי הקבוצות הבכירות בפלייאוף התחתון נפגשו כששתיהן מגיעות במומנטום שלילי ורק החבורה מבירת העמק הצליחה להפוך את המגמה, בזכות ניצחון מרשים שהושג שישה ימים לפני המפגש עם מכבי חיפה ברבע גמר גביע המדינה. עבור נצרת מדובר בהפסד שלישי ברציפות. דודו ביטון הבקיע ראשון בדקה ה-23 ודור כוכב הכפיל כעבור 12 דקות, אך רגע השיא הגיע בדקה ה-72 כאשר ארז איסקוב כבש במספרת אדירה. אפיק כהן המחליף חתם את המשחק בצמד אישי, בדקות 81 ו-85 וקבע את תוצאת הסיום.

הפועל רמת השרון – הפועל רמת גן 1:0

שתי הקבוצות נותרו ללא מטרות אמיתיות לעונה זו, שכן לאף אחת מהן אין סיכוי ממשי לעלות לליגת העל. עבור ה"אורדונים" מדובר בניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים ובזכותו הם עקפו את רמת השרון בדרך למקום החמישי, בעוד המארחת מדורגת שישית אחרי שחזרה להפסיד אחרי שני משחקים. מיקו ממן הכריע בפנדל מוצלח בדקה ה-88.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי