בונה על מכבי חיפה וחולמת על חזרת האקס: נוף הגליל שבה לליגת העל

שחקני נוף הגליל חוגגים | אודי ציטיאט

העולה הטרייה מתכוננת לעונה הבאה וצפויה להעמיד תקציב מינימום, כשהסגל אמור להתבסס על מושאלים מהקבוצה של בכר - ביניהם חבשי. וגם: הסיכוי ששכטר יגיע, המועמדים הנוספים לחיזוק ויתרון האצטדיון החדש

(גודל טקסט)

שנים של המתנה הגיעו לקצן אתמול (שישי) בהפועל נוף הגליל, שעלתה רשמית לליגת העל בתקווה לתקוע בה יתד. החגיגות במועדון היו מצומצמות בשל האסון בהר מירון, אולם בשבועות הקרובים מקווים בנוף הגליל לחגוג כיאה להישג. בקבוצה לא רצו לחגוג לפני הזמן ולכן בשבועיים האחרונים דחו את ההכנות לקראת החזרה לליגה הבכירה, אך כעת יחלו לעבוד לקראת עונת 2021/22.

לא בכדי הזכיר אתמול המאמן ירון הוכנבוים את הפועל חדרה כמודל שנוף הגליל תרצה ליישם בליגת העל. לא מעט קווי דמיון אפשר למצוא בין שני המועדונים, שכל אחד מהם נתמך כלכלית על ידי עירייה ומבסס את הסגל בעיקר על שחקנים מושאלים. גם העונה הבאה אמורה להיראות דומה מבחינת העולה הטרייה, שצפויה להעמיד תקציב מינימום ותקווה ליהנות משחקנים שייפלטו מקבוצות הליגה הראשונה, בראשן מכבי חיפה שבינה לבין נוף הגליל קיים שיתוף פעולה קרוב בשנים האחרונות.

המנכ"ל גיל ברעם והמאמן ירון הוכנבוים לצרף שחקנים בכירים יותר מדייויד אקווה, עודד צוקול ומחמוד ג'אבר, כאשר מספר מועמדים ממכבי חיפה נמצאים על הכוונת וביניהם עאיד חבשי שאינו בתכניות של ברק בכר. בנוסף, גם הצעירים סתיו נחמני ונהוראי יפרח, יחד עם טימותי מוזי שהושאל העונה להפועל כפר סבא, סומנו כחיזוק פוטנציאלי לנוף הגליל.

חזרה אחרי 15 שנים. נוף הגליל חוגגת | אודי ציטיאט

מעבר לכך, המאמן מתכנן לעקוב אחרי שחקנים מקבוצות אחרות שעתידם לא ברור, למשל מגן בית"ר ירושלים אורן ביטון שכבר שיחק במועדון בשמו הקודם (הפועל נצרת עילית). כמו כן, ייעשה ניסיון לצרף את עמית זנטי מבני יהודה ואת לוסיו מהפועל קריית שמונה. במועדון קיוו לראות את איתי שכטר חוזר למועדון נעוריו, אולם נראה כי עלויותיו של החלוץ ימנעו את המהלך.

בנוף הגליל מקווים כי גם המגרש הביתי החדש, אצטדיון גרין המכיל 5,200 מקומות, יהווה יתרון בליגת העל ושעם החזרה לבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי, הקהל יגיע בהמוניו – בניגוד לכמות שהגיעה אתמול למשחק העלייה – פחות מ-1,000 אוהדים.

איתי שכטר. העלויות צפויות למנוע את חזרתו | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי