זיו אריה יחדש את חוזהו בקרוב, אדליי ושמש צפויים להמשיך

זיו אריה | ברני ארדוב

אחרי הבטחת העלייה לליגת העל, האדומים-שחורים ישאירו את המאמן, השוער והחלוץ גם בעונה הבאה ויקוו כי הקשרים עם מכבי ת"א יסייעו בבניית סגל שיספיק להישארות. "אוהדים שלא האמינו בקאמבק ירצו לתמוך עכשיו"

(גודל טקסט)

תחושות מעורבות היו אתמול (שישי) באצטדיון טדי, כשהפועל ירושלים גברה 0:2 על סקציה נס ציונה. שעות ספורות אחרי האסון הנורא שהתרחש בהר מירון, קבוצת האוהדים שהוקמה כמחאה על ניהול המועדון בגלגולו הקודם, חגגה עלייה מרגשת לליגת העל וכעת תקווה לבנות קבוצה איכותית מספיק בעונה הבאה, כדי לשרוד בדרג הבכיר של הכדורגל הישראלי.

הסיבה הראשונה לאופטימיות בקרב הירושלמים היא כמובן הקהל, כאשר במועדון מאמינים כי אם במשחק העלייה אתמול נכחו כ-2,000 צופים, בליגת העל יהיה ניתן להכפיל את המספר, קל וחומר כשבעונה הבאה יתקיים דרבי נגד בית"ר לראשונה מזה שנים רבות. "היו אוהדים רבים שנפגעו כל כך מהניהול הקודם, שלא האמינו בקאמבק הזה ועכשיו הם ירצו לתמוך במועדון בליגה הראשונה", אמרו בהפועל ירושלים.

מבחינת התכניות המקצועיות, חלק גדול מהסגל אמור להמשיך גם בעונת 2021/22, ביניהם השוער אדבאיו אדליי שהיה הטוב ביותר בעמדה שלו בליגה הלאומית, וגם החלוץ עידן שמש. מעבר לכך, הקבוצה מהבירה תבנה בעיקר על צעירים מוכשרים שיצורפו בהשאלה מהקבוצות הגדולות, בראשן מכבי תל אביב.

עידן שמש ימשיך באדום-שחור | ברני ארדוב

המאמן זיו אריה צפוי לחתום בקרוב על חוזה חדש וביחד עם המנהל המקצועי שי אהרון, השניים יעבירו רשימת שמות של מועמדים לעונה הבאה. אריה, שאימן בעבר בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב ובקבוצת הבת של הצהובים, בית"ר ת"א/בת ים, נותר בקשרים מצוינים עם האלופה ובירושלים מקווים שזה יהווה יתרון להבאת שחקנים שלא ימצאו מקום בסגל של מכבי תל אביב. בנוסף, גם שחקנים מבית"ר ת"א שהגיעה לחצי גמר הגביע העונה, עשויים למצוא את עצמם בהפועל ירושלים בעונה הבאה. החלוץ וויליאם אגאדה, שהושאל העונה להפועל חיפה עם אופציית רכישה, יחזור לעיר הבירה אם יואב כץ יחליט שלא לממש את האופציה עליו.

אריה מונף אל על. הקשרים עם האלופה יעזרו? | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי