הפועל פ"ת ביקשה להקפיא את היורדת בטענה לחוסר ספורטיביות

שחקני הפועל פתח תקווה | מאור אלקסלסי

המלאבסים הלינו בפני המנהלת על כך שעכו ואום אל פאחם ממשיכות להתאמן, בניגוד ליריבותיהן במשחקי ההכרעה בלאומית. המדורגת לפני אחרונה טוענת כי יריבותיה לתחתית תומכות בבקשה, אך באום אל פאחם מכחישים ומתנגדים

(גודל טקסט)

זעם גדול בהפועל פתח תקווה לקראת מחזור הסיום בליגה הלאומית שעתיד להיערך ביום חמישי הקרוב. המלאבסים, שירדו מתחת לקו האדום, יזדקקו למעידה של לפחות אחת מבין הפועל עכו והפועל אום אל פאחם, ובמקביל לנצח את הפועל עפולה. במועדון טוענים לחוסר ספורטיביות לאחר שהגיע לידם מידע כי אחי נצרת וכפר קאסם לא ערכו אימונים מזה כשבוע, לעומת הפועל עכו ואום אל פאחם שעורכות אימונים באופן מלא.

הקבוצה, שבעצמה ערכה לאחרונה שני אימונים בלבד, בימי חמישי ושישי, פנתה במכתב למנהלת בסוף השבוע האחרון על מנת לקבל הבהרות בנושא. התשובה שהתקבלה "לא הייתה רצינית" לטענתם. בעקבות זאת, הקבוצה מהמקום הלפני אחרון שיגרה מכתב נוסף בו היא מבקשת להקפיא את היורדת השנייה לליגה א'. לטענתם, גם שתי היריבות למאבק, עכו ואום אל פאחם, תומכות בבקשה.

למרות טענה זו, באום אל פאחם דווקא מתנגדים לבקשה, לפי הודעת היו"ר, אחמד אבועלאם: "אנחנו מתנגדים למכתב. הרצון שלנו הוא לשחק ביום שישי או ביום אחר בתקווה שהמצב במדינה יירגע, ושמי שיפסיד על כר הדשא ירד ליגה. עבדנו קשה בכדי למצוא פתרון ואנחנו מתאמנים בדליית אל כרמל במטרה להגיע מוכנים למשחק האחרון והמכריע של העונה".

טיסדל טרנס לאונרד | לילך וייס

בעניין אחר, קשר המלאבסים היגור וידאל עזב את הארץ בסוף השבוע שעבר לאחר שרקטה שנפלה בעיר פתח תקווה פגעה סמוך לביתו. בנוסף, לספורט1 נודע כי גם טרנס טיסדל חזר לליבריה יומיים אחריו ולמעשה שחקניה הזרים של הקבוצה מהמלאבס לא יוכלו לסייע לה במחזור האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי