אחרי שנתיים בישראל: מייקל אולהה בדרך חזרה לווייטנאם

הבעלים של קבוצת SLNA, המדורגת אחרונה שתנסה לשרוד בפלייאוף התחתון, אישר כי פנה להפועל כפר שלם בניסיון לצרף את החלוץ הניגרי שהובא ארצה על ידי הפועל ת"א והעונה ירד לליגה א'

(גודל טקסט)

מייקל אולהה בדרך חזרה לווייטנאם: אחרי עונה לא מוצלחת בהפועל תל אביב ומעבר להפועל כפר שלם בחוזה לעונה עם אופציה שלא תמומש גם לעונה הבאה בעקבות ירידת הקבוצה לליגה א', החלוץ הניגרי בדרך חזרה לוויטנאם.

לפי הדיווחים ב-24 השעות האחרונות, קבוצת SLNA, שלאחרונה גייסה ספונסר חדש ולרשותה תקציב לא מבוטל לרכש ביחס לליגה המקומית, סימנה את אולהה, שנחשב עד היום לאחד הזרים הכי טובים שנחתו במדינה, בניסיון למנוע ירידת ליגה – כי אחרי 12 משחקים היא במקום האחרון ותיאלץ לנסות לשרוד דרך הפלייאוף התחתון.

"אחרי ניסיון לצרף את הכוכב המקומי הכי גדול בליגה, כעת גם ישנו ניסיון לצרף זר בכיר שמשחק באירופה במטרה לחזק את ההתקפה", נכתב בנוסף על אולהה. נשיא המועדון אישר כי פנה להפועל כפר שלם ולאולהה בנושא ומקווה שבקרוב הוא יצטרף ויסייע לקבוצה במאבקים הצפויים לה בהמשך העונה.

כזכור, אולהה הובא להפועל תל אביב בחוזה לארבע שנים בתקופת ניסו אביטן ובקבוצה סיפרו בזמנו כי המאמן צפה בביצועים רבים של החלוץ והתלהב מיכולותיו.

מייקל אולהה
אולהה במדי הפועל ת"א. הציפיות היו גבוהות | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי