יו"ר אום אל-פאחם: "הייתה יד מכוונת, שוקל לא להופיע למבחנים"

אחמד אבו אלעם | דני מרון

אחמד אבו אלעם טען למכירת המשחק בו הפועל עכו הביסה 0:5 את אחי נצרת ובזכות כך שרדה בליגה הלאומית: "אף אחד בליגה לא חלם שהם ינצחו בתוצאה כזו. אני מתכוון לפנות לבית המשפט. קרה פה משהו הזוי"

(גודל טקסט)

סערה בליגה הלאומית: מחזור הסיום בפלייאוף התחתון, שהתקיים הערב (שלישי) ונגמר בירידה של הפועל פתח תקווה לליגה א', הוביל לטענות חמורות על מכירת שניים מהמשחקים המכריעים. אחרי שהמנהל המקצועי של המלאבסים, אייל ברקוביץ', קרא לחקור את שוער כפר קאסם על השער המכריע שספג מאום אל-פאחם, יו"ר הקבוצה מהמגזר אחמד אבו אלעם הפנה את החדשות דווקא למשחק בו הפועל עכו, ששרדה בליגה, הביסה 0:5 את אחי נצר.

עכו הייתה זקוקה לניצחון בהפרש גבוה כדי לעקוף את אום אל-פאחם ולהבטיח הישארות, ולאחר שאכן השיגה אותו, אבו אלעם טען למכירת המשחק: "37 משחקים בעונה, רק שישה ניצחונות של עכו. מעולם, בחלומות של כל אנשי הליגה, לא חשבנו שהם ינצחו 0:5 את אחי נצרת. לא האמנתי לזה. אני חושב שהייתה כאן יד מכוונת. אני מתכוון מחר בבוקר לפנות לבית המשפט כדי שיעצרו את המבחנים. שיחקרו את כל שלושת המשחקים שהיו. כפר קאסם היום מולנו נלחמו כמו אריות. ראיתי אותם העונה בכמה משחקים והם לא שיחקו ככה".

היו"ר המשיך: "שער הניצחון שלנו? כולם ראו מה היה. אני חושב שהכדור פגע בראש של שחקן ושינה כיוון. השוער הלך לכיוון אחד והכדור הלך לכיוון אחר. ניצחנו בצדק וזה לא חוכמה. קרה פה משהו הזוי היום בכדורגל הישראלי. יו"ר אחי נצרת דיבר ברדיו כמה שעות לפני המשחק ואמר שעכו צריכה להישאר בליגה הלאומית, ואז זה קרה. הרמתי כבר טלפון לאחד מעורכי הדין שלי ואחד מהשיקולים שלי הוא לא להגיע למשחק הקרוב במבחנים".

אבו אלעם והמאמן שלומי דורה בסיום | דני מרון

בצד של הפועל עכו, המאמן מסאי דגו דיבר לאחר ההישארות: "לא האמנתי שנישאר בליגה. האמנתי שננצח, כי באמת עבדנו קשה במשך שבועיים והשחקנים סבלו כדי שנבוא היום מוכנים מבחינה פיזית. זה לא שאחי נצרת נתנו לנו. כשלקחתי את התפקיד הזה, הרבה אנשים אמרו לי שאני לוקח סיכון לקריירה שלי, אבל אמרו את זה גם לפני שנתיים כשבאתי להפועל פ"ת. יש פה קיום מדהים בין השחקנים והאנשים בקבוצה".

"הקבוצה הזו הייתה באמצע הטבלה בסיבוב הראשון, אנשים לא יודעים אבל התפקיד פה הכי נמוך בליגה ביחד עם בית"ר תל אביב/בת ים", המשיך המאמן. "יש פה שחקנים טובים. טיפה ביטחון וחזרה למקורות, נהיינו קבוצת הגנה טובה בחמשת המשחקים האחרונים והגולים הגיעו".

על מהראן לאלה, שכבש צמד: "צריך לבוא לראות אותו מתאמן. זה משהו מדהים. הוא עוד מעט מגיע לגיל 40. אין הרבה שחקנים בכדורגל הישראלי שעושים טוב כמו מהראן לאלה. מקצוען, אני מאוד אוהב אותו".

שחקני הפועל עכו חוגגים הישארות | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי