שוער כפר קאסם: "נתתי את משחק חיי, מכרו אותי כל המשחק"

סאמח מרעב, צליל חתוכה, יזן נסאר | דני מרון

צליל חתוכה, שגדל ושיחק בהפועל פתח תקווה וספג בדקה ה-90 את השער שבעקבותיו ירדו המלאבסים לליגה א', כתב לחבריו בוואטסאפ בשיחה שדלפה לרשת: "נתתי את הנשמה, כל המשחק מוכרים אותי"

(גודל טקסט)

נפל דבר אתמול (שלישי) בכדורגל הישראלי, כאשר בתום קרב משולש נקבע כי הפועל פתח תקווה ירדה לראשונה בתולדותיה לליגה א' והפכה לאלופה הרביעית לשעבר שירדה לליגה א', אחרי הכח עמידר רמת גן, הפועל רמת גן והפועל כפר סבא, אלא שהסערה האמיתית החלה מיד אחרי שריקת סיום המחזור האחרון בפלייאוף התחתון, כאשר גם המנהל המקצועי אייל ברקוביץ' מהפועל פ"ת וגם יו"ר הפועל אום אל פאחם שירדה למשחקי המבחן, טענו שהם חושדים בהטיית תוצאות ודורשים חקירה משטרתית דחופה.

כל שלוש הקבוצות שהיו בסכנת ירידה ניצחו אמש, אלא שהפועל עכו – שלא כבשה העונה באף משחק יותר משני שערים – כבשה חמישייה לרשת מכבי אחי נצרת, דבר שעורר תהיות באום אל פאחם. בהפועל פ"ת, כידוע, טוענים ברקוביץ' ואנשים אחרים במועדון כי הניצחון של אום אל פאחם על כפר קאסם בתוספת הזמן חשוד מדי ובין השאר טענו כי יש לחקור את השוער שספג מכדור חופשי.

אותו שוער שספג מכדור חופשי שספק פגע בחומה ושינה כיוון הוא צליל חתוכה, שגדל ושיחק בקבוצה הבוגרת של הפועל פתח תקווה. אמש דלפה לרשת שיחה בקבוצת וואטסאפ, בה חתוכה חבר ושם הוא כתב: "יא בני ******* כולכם, נתתי משחק חיי מכרו אותי כל המשחק. כל המשחק מוכרים אותי", טען שוער כפר קאסם ואקס המלאבסים, שגדל בעיר.

צליל חתוכה, אמש אחרי המשחק | טוויטר

חתוכה, אגב, מינה את עורך הדין רועי רוזן שיעסוק בתביעת דיבה נגד כל מי שהאשימו או רמזו שהוא מכר את המשחק וגם נגד אלה שאיימו עליו ביממה האחרונה ופנו אליו לאחר המשחק והטיחו קללות קשות.

השער בתוספת הזמן. הכדור שינה כיוון? | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי