הפועל פ"ת הגישה תלונה במשטרה בעקבות חשד להטיית משחק

אייל ברקוביץ', רם לוי | קובי אליהו

היורדת הטרייה לליגה א' התלוננה על המשחק בין כפר קאסם לאום אל פאחם: "אנו נותנים למשטרה לעשות את עבודתה", נמסר. בכפר קאסם ועכו מגיבים להאשמות של ברקוביץ': "בושה שמדברים על זה"

(גודל טקסט)

בעקבות החשד להטיית המשחק בין מ.ס כפר קאסם והפועל אום אל פאחם, הוגשה הערב (רביעי) תלונה רשמית במשטרה על ידי עורך הדין אבי וכניש המייצג את מועדון הכדורגל הפועל פתח תקווה. "אנו נותנים למשטרה לעשות את עבודתה ומרגע זה מנועים מלהגיב לנושא זה", נמסר מהמועדון.

כאמור, מחזור הסיום של הליגה הלאומית אתמול (שלישי) קבע – הפועל פתח תקווה ירדה לליגה א' לראשונה בתולדותיה למרות ניצחון 1:2 על הפועל עפולה, הפועל אום אל פאחם במבחנים אחרי 1:2 בכפר קאסם, במשחק בו נכבש שער ניצחון דרמטי ומוזר אחרי טעות קשה של השוער צליל חתוכה בדקה ה-89. לאחר מכן, אייל ברקוביץ' תקף ואמר: "או שמנהלים פה כדורגל או שמנהלים פה קזינו".

במועדונים השונים שהיו חלק מ'משחקי ההישרדות' לא אהבו את הביקורת הקשה של ברקוביץ' ואחרים כנגד היושר של הקבוצות. יו"ר מ.ס כפר קאסם, אחמד טאהא, תקף: "זאת בושה שמדברים על זה. הכדור פגע בבלם הזר שלנו ושינה כיוון. אני מציע – במקום לעשות רעש אפשר לגשת לשופט שהיה הכי קרוב ולבדוק איתו".

"אני מציע לאייל ברקוביץ' שיתעסק בקבוצה שלו ויכין אותה לליגה א'", המשיך טאהא. "אני מגבה את צליל חתוכה, בושה שעושים לו דברים כזה. אם ברקוביץ' היה מנצח לפני כמה מחזורים באום אל פאחם הוא היה נשאר בליגה, אז שלא יחפש טובות מקבוצות אחרות".

שחקני הפועל פתח תקווה מאוכזבים | קובי אליהו

יו"ר הפועל בן עכו, קרן בן נשר, התייחסה גם היא להאשמות, אחרי שקבוצה הביסה 0:5 את מכבי אחי נצרת: "הדיבורים האלה לא מעניינים אותי. באנו לעשות את העבודה שלנו ועשינו אותה בצורה מצוינת. אני לא מתעסקת בכלום, אם רוצים לחקור משהו – שיחקרו. אם רוצים אז אולי יתחילו לחקור בכל משחק אם שחקן כזה או אחר התאמץ או רץ יותר או פחות. אם ככה – מזמן היו נסגרות קבוצות. אני מציעה שמי שירד, שיירד בשקט ויתחיל לחשוב על העונה הבאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי