צליל חתוכה יגיש תלונה במשטרה: "מקבל איומים מפורשים על חייו"

צליל חתוכה | דני מרון

עורך הדין רועי רוזן, פרקליטו של שוער כפר קאסם שנמצא תחת מתקפה לאחר מחזור הסיום הדרמטי בלאומית, משיב להאשמות החמורות: "אנשים יצטרכו להסביר את הדברים בבית המשפט"

(גודל טקסט)

הסערה סביב שער הניצחון של הפועל אום אל פאחם מול מ.ס כפר קאסם נמשכת. לאחר שהשוער שספג את השער שהוריד את הפועל פתח תקווה לליגה א', צליל חתוכה, חטף איומים על חייו וקללות קשות לאורך כל הלילה ואף ברשתות החברתיות הופצה שיחה שלו עם חבריו בקבוצת בוואטסאפ בה הוא כותב "מכרו אותי כל המשחק", הוא מינה את עורך הדין רועי רוזן שיעמוד לצדו ובכוונתו להגיש עוד הבוקר תלונה במשטרה.

כידוע, חתוכה, בוגר מחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה, ספג בתוספת הזמן מרגלי איתי טאקו וכך אום אל פאחם גברה 1:2 על כפר קאסם והבטיחה את הישארותה, מה שהוריד לליגה א' את הפיעל פתח תקווה – אחד ממועדוני הפאר בהיסטוריית הכדורגל הישראלי.

הבוקר (רביעי) עו"ד רוזן סיפר על הלילה שעבר ועל כוונותיו של השוער אותו הוא מייצג: "במה שהפך להיות סוג של הרגל במחוזותינו, יש טרף חדש לכל צמאי הדם וגיבורי המקלדת למיניהם. החל משעות הערב המאוחרות אתמול אנחנו עדים למתקפה פראית, חסרת תקדים וחסרת מעצורים על השוער הוותיק צליל חתוכה. על לא עוול בכפו.

"אני מזועזע והמום מההסתערות על צליל, רק כי יש מי שמתקשה להשלים עם ירידת ליגה כואבת ויש מי שסתם נהנה לרכב על העגלה, ברשעות בלתי נתפסת", הוסיף עו"ד רוזן," מעבר לכך, צליל – שהוא בעל משפחה – גם מקבל איומים מפורשים לפגיעה פיזית בשלומו. הטיפול בעניין האיומים הקשים והקונקרטיים יועבר עוד הבוקר למשטרת ישראל. מעבר לכך, אנחנו מודיעים בזאת כי מי שניסה או ינסה לפגוע בשמו הטוב ולהמשיך באמירות מפורשות או מרומזות לגביו ולגבי ניקיון כפיו, יצטרך להסביר את הדברים בבית המשפט וייתכן שגם לשאת בהשלכות כלכליות משמעותיות. צליל נחוש לשמור ולהגן על שמו הטוב ואנחנו נגלה אפס סובלנות כלפי מי שינסה לפגוע בו".

צליל חתוכה, סאמח מרעב, לבאן קוטליה, יעקב אבבה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי