ירי לעבר משרדי הפועל אום אל פאחם, יו"ר הקבוצה: "לא כוון אלינו"

אבוקות במשחק של אום אל פאחם | מאור אלקסלסי

ערב משחק המבחן בליגה הלאומית נגד מכבי קביליו יפו, בקבוצה גילו כי אלמונים ביצעו ירי לעבר משרדי המועדון ונגרם נזק קל למקום. אבו שלמה הבהיר: "אין לי ספק שזו טעות, אנחנו ממוקדים במשחק"

(גודל טקסט)

שעות ספורות לפני שהפועל אום אל פאחם תעלה למשחק שיקבע אם תצליח לשרוד בליגה הלאומית או שמא תפנה את מקומה למכבי קביליו יפו שעלתה מפלייאוף החוזות בליגה א' למשחק המבחן (שני, 20:00), התרחש אירוע חמור במיוחד באום אל פאחם – בוצע יריב לעבר משרדי המועדון בעיר.

ראשי אום אל פאחם, שבמחזור סיום העונה הבטיחה את המקום ה-14 וכך נמנעה מירידה לליגה השלישית ותתמודד מול מכבי קביליו יפו על הזכות לשחק בלאומית, גילו לתדהמתם כי אלמונים ירו לעבר משרדי המועדון הלילה ואלו במהרה לפנו למשטרה, שפתחה בחקירה.

למרות זאת, במועדון סבורים כי לא מדובר בירי מכוון וכי לא הייתה כוונה לפגוע באנשי המועדון או במתקניו. יו"ר הקבוצה, מוחמד אבו שלמה אמר הבוקר: "יש הרבה משרדים לצדנו ואין לי ספק שזה לא משהו אישי נגדנו ולא כוון אלינו, אלא קרה בטעות". כתוצאה מהירי התנפצו חלק מחלונות במשרדים, אך אבו שלמה הבהיר כי הקבוצה ממוקדת אך ורק במשחק הערב.

שחקני אום אל פאחם חוגגים | מאור אלקסלסי

עוד אמר היו"ר: "אם נשחק כמו נגד הפועל פתח תקווה או ברמה של המחצית השנייה נגד הפועל רעננה, אין לי ספק שנעשה את העבודה. כולם צריכים להיות מרוכזים במשחק ולעשות את הכל כדי לעבור אותו".

כ-3,000 אוהדים ילוו את הפועל אום אל פאחם למשחק החשוב שייערך באצטדיון בפתח תקווה ובקבוצה מספרים על ביקוש אדיר להתמודדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי