חוזר לקווים: ניר ברקוביץ' יאמן את סקציה נס ציונה

ניר ברקוביץ' | סקציה נס ציונה, רשמי

אחרי שבעונה האחרונה רשם קדנציות לא שגרתיות בבני יהודה ובאום אל פאחם, המאמן הפרובלמטי מונה על ידי הכתומים ויחזור לשתף פעולה עם רועי אנקווה, המנכ"ל שעמו עבד בעבר בהפועל ראשל"צ, בתקווה לעלות לליגת העל

(גודל טקסט)

קצת יותר מחודש לאחר עזיבתו של אורי גוטמן להפועל כפר סבא, סקציה נס ציונה בישרה היום (חמישי) על זהות המאמן החדש שלה: ניר ברקוביץ'. אחיו של כדורגלן העבר אייל ברקוביץ' הובא למעשה על ידי מנכ"ל המועדון רועי אנקווה, שכיהן באותו תפקיד בהפועל ראשון לציון כשזו הייתה בשליטתו של אייל ברקוביץ' ובהדרכתו של ניר. כעת, הצדדים חוזרים לשתף פעולה במטרה לבנות קבוצה חזקה שתתחרה על העלייה לליגת העל, לאחר שבעונה האחרונה נס ציונה סיימה במקום השלישי בטבלת הליגה הלאומית.

את עונת 2020/21 פתח ברקוביץ' במכבי אחי נצרת, אך עזב אותה לאחר חמישה מחזורים בלבד לטובת בני יהודה, רק בשביל להיות מפוטר ממנה חודש וחצי לאחר מכן, זאת בעקבות עימות בינו לשוער העבר לירן שטראובר, שספג קללות מברקוביץ' אחרי הפסד של בני יהודה להפועל חיפה, כנראה בשל תקרית אישית בין השניים.

לאחר הקדנציה הקצרה בשכונת התקווה, ברקוביץ' חזר לפרק שני בקריירה בהפועל אום אל-פאחם, אותה הוביל לניצחון היסטורי 2:3 על מכבי תל אביב בגביע המדינה בעונת 2019/20, אלא שהוא עזב אותה מסיבות אישיות תוך יממה אחת בלבד בתפקיד, כאשר בזמן הזה הוא אפילו לא העביר אימון אך הספיק לרשום הפסד להפועל רמת גן.

ניר ברקוביץ' | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי