החתמות ראשונות לברקוביץ': גינזבורג ובוסי הצטרפו לנס ציונה

יוסי גינזבורג | סקציה נס ציונה, רשמי

הכתומים הודיעו על חתימתם של השוער והמגן הימני, שהיו שותפים לעליית הליגה האחרונה של מכבי פתח תקווה ויקוו לעשות את אותו הדבר תחת המאמן החדש. בנוסף, הפועל רעננה החתימה את צור רחמיאן בן ה-17

(גודל טקסט)

אחרי שמינתה את ניר ברקוביץ' למאמנה החדש ביום חמישי האחרון, סקציה נס ציונה החלה לעבוד. הכתומים הודיעו היום (שני) על שתי החתמות לעונה הקרובה: השוער יוסי גינזבורג והמגן הימני דניאל בוסי.

למעשה, גינזבורג שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, חוזר לקבוצה שעמה שיחק בליגה א' בעונת 2013/14. בעונה האחרונה השוער עמד בין הקורות של הפועל עפולה וסייע לה להגיע עד לרבע גמר גביע המדינה. גינזבורג בן ה-29, שהעפיל עם מכבי פתח תקווה לליגת העל בתום עונת 2019/20, יקווה לעשות כן עם נס ציונה.

בוסי, שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-24 והתפתח במחלקת הנוער של מכבי פתח תקווה, היה שותף אף הוא לעליית הליגה האחרונה של הקבוצה מאם המושבות. המגן מגיע לנס ציונה אחרי עונה אחת בכפר קאסם, כאשר בעבר שיחק גם בהפועל ירושלים.

דניאל בוסי | סקציה נס ציונה, רשמי

עוד בליגה הלאומית, הפועל כפר סבא צירפה את הקשר גל שלהבת בן ה-20, שגדל בהפועל חיפה ושיחק בעונות החולפות במדי הפועל רובי שפירא בליגה א'.

גם הפועל רעננה בישרה על החתמתו של צור רחמיאן, שחקן נבחרת הנוער של ישראל ובוגר מחלקת הנוער של המועדון. רחמיאן בן ה-17, שמשחק בעמדת הקיצוני, חתם לשלוש עונות באמצעות סוכנו אדם קידן.

אדם קידן, צור רחמיאן | הפועל רעננה, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי