הקאמבק מתקרב: התקדמות משמעותית בין בני יהודה לאלירן עטר

אלירן עטר | שלומי גבאי

החלוץ בן ה-34 בדרך חזרה לשכונת התקווה? בפגישה עם סוכנו, אבי נמני, הצדדים הגיעו להסכמות על פרטים רבים ובמועדון משוכנעים שבימים הקרובים הוא יחתום על חוזה לשנתיים עם אופציה. יואל אבוחצירה חתם לעונה

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

התקדמות במשא ומתן בין בני יהודה לאלירן עטר. כזכור, ביום שישי פרסמנו כי הקבוצה משכונת התקווה, שירדה לליגה הלאומית בסיום העונה הקודמת, הגישה הצעה מרשימה לחלוץ בן ה-34 במטרה להביא אותו לקאמבק מרגש בקבוצה בה גדל, ואותה עזב בסוף עונת 2009/10 כדי להמשיך לקריירה מרשימה.

הבוקר (רביעי) החתימה בני יהודה את החלוץ יואל אבוחצירה בן ה-24 על חוזה לעונה אחת עם אופציה נוספת. השחקן ששיחק בעונה הקודמת במכבי פתח תקווה יחזק את החוד של יוסי אבוקסיס וחתם באמצעות סוכנו, אבי נמני, שמשמש גם כסוכנו של אלירן עטר.

מתברר כי במהלך השיחות עם נמני נרשמה התקדמות משמעותית גם בנוגע למעברו של עטר והצדדים הגיעו להסכמות בנוגע ללא מעט פרטים. במועדון משוכנעים שהחלוץ בן ה-34 יחתום רשמית בימים הקרובים והביעו אופטימיות בנושא. שכרו צפוי לעמוד על כ-180 אלף דולר לעונה, אם אכן יצטרף.

יואל אבוחצירה משמאל | אריאל שלום

עטר, כך מתברר, הביע את הסכמתו לשוב לבני יהודה והוא מעדיף לרדת לליגה הלאומית בכדי לרשום קאמבק לקבוצת נעוריו מאשר להסתובב בקבוצות מהדרג השני בליגת העל. עם זאת, יצוין כי בני יהודה ירדה מחוזה לשלוש שנים ומעוניינת להחתים את השחקן בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת.

אחרי שסיים את דרכו בבית"ר ירושלים בסיום העונה הקודמת, בה כבש 11 שערים, עטר זכה לעניין מהפועל באר שבע והפועל תל אביב. הקבוצה מבירת הנגב רק גיששה ולא מעבר, בזמן שחניכיו של ניר קלינגר התעניינו קצת יותר, אך הדבר לא התקדם והקבוצה הלכה על שחקנים אחרים.

אלירן עטר
עטר במדי בני יהודה | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי