אקס הפועל כפ"ס: "מדוע לא שיחקתי? כי המאמן שהביא אותי פוטר"

עומר פדידה, קיזיטו, ג'יימי הופקאט | אודי ציטיאט

ג'יימי הופקאט סיפר בראיון בשבדיה על התקופה בישראל ("נאלצתי להגיע בטיסת חירום, זה היה מטורף לגמרי"), והסביר מדוע נכשל בשרון: "ברגע שאלישע לוי עזב, כמעט ולא קיבלתי הזדמנות". וגם: היעד הבא

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

ג'יימי הופקאט, שחתם לפני כחצי שנה בהפועל כפר סבא היה אחד הזרים המעניינים שנחתו בישראל במהלך חלון העברות של ינואר, אך שחקן הכנף האנגלי לא השתלב בשרון ועזב את הירוקים לאחר חצי עונה מאכזבת בה לא תרם מספרית ורשם ירידת ליגה. בזמן שהוא שומר על כושר במולדתו, סיפר הופקאט בראיון בשבדיה על התקופה בישראל, מדוע לדעתו לא הצליח והיכן הוא מתכוון לשחק.

התקופה בישראל: "זה היה כמו רכבת הרים, פשוט מטורף לגמרי. כשהגעתי, ישראל עדיין הייתה בסגר וסגרו את שדות התעופה. אני חושב שחלון העברות שם נגמר ב-18 בפברואר והתכוונתי לטוס שבוע קודם לכן משטוקהולם, אבל הטיסה בוטלה. לכן נאלצתי לקחת טיסת חירום מגרמניה".

"אני חושב שהיו על הטיסה ארבעה שחקנים ממקומות שונים בעולם, והיה קל לזהות שאנחנו זרים. אז אנשים שאלו 'למה אתה מגיע לישראל?'. היו הרבה בדיקות לאחר הנחיתה ואז נכנסתי לבידוד. ניסיתי להישאר בכושר, אבל זה לא היה קל כי הייתי במלונית. יחד עם זאת היה חם מאוד, זו הייתה בהחלט חוויה בלתי נשכחת".

ג'יימי הופקאט | אריאל שלום

מה לא עבד מקצועית: "הגעתי ב-18 בפברואר ואחרי כמה משחקים המאמן שהביא אותי (אלישע לוי) פוטר. זה לא היה אידיאלי, הגעתי באמצע העונה והייתי זקוק לכמה שבועות של אימונים כדי להיכנס לכושר כי לא שיחקתי במשך חודשיים מכיוון שהליגה בשבדיה הסתיימה. רציתי לשחק 90 דקות בכל שבוע, אבל לאחר שהמאמן שהביא אותי פוטר, זה הלך לכיוון לא טוב. אני יכול לומר שהיה לי גם טוב וגם רע, אבל נהניתי מהחוויה ולמדתי המון".

היעד הבא: "אני צריך לחכות ולראות. יש לי סוכן שבדי ואני מחכה להצעה שתתאים לי. אני כעת שומר על כושר באנגליה ומצפה לאתגר הבא. האם אני מוכן לחזור לשבדיה? היו שם הרבה שנים טובות וזו ליגה מצוינת – אך אני עדיין לא יודע היכן אשחק. מה שאני כן יכול לומר, שאחזור לשבדיה רק אם אשחק בליגה הראשונה".

ג'יימי הופקאט מול עלי מוחמד | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי