ערן לוי: "דחפתי להגיע לבני יהודה, לאבוקסיס יש דעה קדומה עליי"

ערן לוי | יוסי סוריק

אחרי שחתם במכבי קביליו יפו, הקשר הוותיק דיבר בתכנית הספורט של 103FM: "קצת עצוב להתחיל את הקריירה בגיל 16 עם מכבי חיפה נגד מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד ולסיים בליגה א'". וגם: הסטיגמות

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

לאחר שחתם במכבי קביליו יפו מליגה א', אותה הוא ינסה להעלות לליגה הלאומית, ערן לוי עלה היום (שלישי) לשידור בתכנית הספורט של 103FM והסביר מדוע הוא בליגה השלישית. "האמת שזה לא היה בידיים שלי, לא היו לי עוד הצעות, בטח לא מהליגה הלאומית. ממש דחפתי ורציתי להגיע לבני יהודה, לא הלך – עוד מאמן (יוסי אבוקסיס) שיש לו דעה קדומה עליי", כך טען הקשר הוותיק.

האזינו לראיון

"בעונה שעברה היו לי 11 שערים ו-14 בישולים במרמורק", המשיך לוי, "אין בלוף בכדורגל ואין קיצורי דרך, זה המשפט שגדלתי עליו. עוד חודש אהיה בן 36, אין לי שום בעיית משקל, אני לא מחסיר שום אימון וזה לא משנה באיזו ליגה. אני מכבד כל מקום ואוהב לשחק גם בשכונה, אבל זה קצת עצוב להתחיל את הקריירה בגיל 16 עם מכבי חיפה באולד טראפורד ולסיים אותה בליגה א'".

כשנשאל על מכבי נתניה, אותה כזכור עזב בטונים צורמים לאחר שנים יפות כקפטן, לוי לא היסס: "טעיתי, אבל תביאו לי בן אדם אחד, מאמן אחד, מועדון אחד, שהתלכלכתי איתו ברמה האישית. תמיד כשהשם ערן לוי עולה לאוויר אז כולם חושבים, מהססים ועומדים על הרגליים האחוריות. 12 שנה אני עושה דאבל-דאבל שערים ובישולים ברצף. בהתחלה היו אומרים שערן לו בעייתי, אחרי זה דיברו על המשקל ואחר כך לא רץ ואחר כך חדר ההלבשה. אני לא במקום הזה יותר".

ערן לוי | מכבי קביליו יפו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי