הפועל ר"ג ניצחה 1:2 את בני יהודה, כפ"ס הביסה את עפולה

עומר בוארון | לירון מולדובן

הקבוצה של אבוקסיס נכנעה לצמד של פז בן ארי ופתחה את גביע הטוטו עם הפסד, היורדת השנייה מליגת העל חגגה 0:3. גם נס ציונה ואום אל-פאחם התחילו ברגל ימין

(גודל טקסט)

כשעדיין לא ברור מי תהיה הקבוצה ה-16 בליגה הלאומית (הפועל איכסל פנתה לבית הדין העליון והערעור בעניינה ייערך ביום ראשון) נפתח הערב (חמישי) שלב הבתים של גביע הטוטו בליגת המשנה. הפועל פתח תקוה נמצאת בינתיים בעמדה של איכסל והיא משחקת כעת מול הפועל ניר רמת השרון. בני יהודה הפסידה להפועל רמת גן, בעוד הפועל כפר סבא הביסה את הפועל עפולה.

בית א'

הפועל עכו – הפועל אום אל פאחם 4:1
ניצחון חוץ מרשים לקבוצה של מוטי איוניר, שמקווה העונה לא להסתבך שוב במאבקים נגד הירידה. תימור אביטן שהגיע מאיכסל הבקיע כבר בדקה הראשונה, יונס ג'בארין מצא את הרשת בדקה ה-59, נור ג'בארין הצעיר הוסיף (78) ויונס השלים צמד (81).

מכבי בני ריינה – מכבי אחי נצרת 1:1
אדהם האדיה פגש את הקבוצה איתה הוא מזוהה וקבוצתו השיגה נקודה במשחקה הראשון במסגרת גביע הטוטו. אליאן רוחנא העלה את אחי נצרת ליתרון בדקה ה-35, אבל בנג'מין קוקו השווה עבור בני ריינה בחלוף ארבע דקות.

שחקני מכבי בני ריינה חוגגים | דני מרון

בית ב'

הפועל כפר סבא – הפועל עפולה 0:3
יורדת אחת מליגת העל פתחה ברגל ימין את משחקי גביע הטוטו. יוני סטויאנוב העלה את כפר סבא ליתרון מוקדם בדקה השנייה, המצטרפים החדשים ניר עזריה (27) ו-וואליד דרוויש (47) הוסיפו עבור אורי גוטמן.

בית ג'

הפועל רמת גן – בני יהודה 1:2
הבלם פז בן ארי, אקס בני יהודה, לא התחשב בקבוצה של יוסי אבוקסיס והבקיע צמד שערי ניצחון עבור האורדונים. איתן ולבלום, שחזר לבני יהודה אחרי השאלה בהפועל נוף הגליל, העלה את היורדת מליגת העל ליתרון בדקה ה-10, אבל בן ארי השווה בחלוף שלוש דקות והשלים מהפך בדקה ה-44. אלירן עטר עדיין לא נכלל בסגל.

שחקני הפועל רמת גן חוגגים | לירון מולדובן

הפועל ראשון לציון – הפועל רעננה 3:3
חגיגת שערים בסופרלנד. ניר אברג'יל (1) ואמיר בן שמעון (29) סידרו פעמיים יתרון להפועל רעננה, אבל דן כדורי (7) ומוחמד במבה (37) ענו. במבה השלים צמד בפנדל, אבל פיטר אולאוולה הציל את רעננה עם 3:3 בדקה החמישית של תוספת הזמן.

בית ד'

סקציה נס ציונה – הפועל אדומים אשדוד 0:2
ניר ברקוביץ' קיבל יריבה נוחה שעדיין לא העבירה את הסגל שלה בבקרת התקציבים, אבל היה צריך לחכות לדקות הסיום כדי לראות את הרשת זזה. דודו ביטון ולבאן קוטאליה לא הצליחו לכבוש, ומי שעשה את ההבדל היה המחליף מור פדידה עם שערים בדקות 80 ו-90.

מ.ס. כפר קאסם – בית"ר תל אביב 2:2
גם כאן היה שער בדקה ה-90, אבל זה היה שוויון של שי בלחסן שמנע ניצחון מכפר קאסם. אור רויזמן כבש ראשון עבור בית"ר תל אביב בת ים (15), האקס דור מוסקוביץ' השווה (23) וסמאח מרעב הפך בפנדל (45), עד שבא בלחסן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי