שני בלאומית: מפגש יורדות, מפגש עולות ואפשרות כפולה למוליכה חדשה

play
אלירן עטר שחקן בני יהודה | קובי אליהו
תקציר: בני יהודה - הפועל כפר סבא 3:1 02:56

בני יהודה הלחוצה תארח את הפועל כפר סבא הבלתי מנוצחת (19:00), בעוד אדומים אשדוד, לאחר התפטרותו של רוני אוואט, מחכה לבני ריינה

(גודל טקסט)

אחרי הפסד הבכורה של המוליכה מ.ס. כפר קאסם, רק שלוש קבוצות בליגה הלאומית נותרו בלתי מנוצחות, ולשתיים מהן יש אפשרות לעלות מחר (שני, 19:00) למקום הראשון. המשחק המרכזי יפגיש בין שתי היורדות, כאשר בני יהודה תנסה לצאת מהמשבר מול הפועל כפר סבא המדורגת רביעית, ובמקביל תארח מכבי בני ריינה בקרב העולות את המדורגת שלישית הפועל אדומים אשדוד. המחזור השביעי יושלם ברביעי עם מפגש האחרונות בין בית"ר תל אביב בת ים להפועל רעננה.

אלירן עטר שחקן בני יהודה בחימום
אלירן עטר שחקן בני יהודה בחימום | אודי ציטיאט

בני יהודה – הפועל כפר סבא

האם זה המשחק שיוציא את הכתומים מהמשבר או שהעוזר לשעבר אורי גוטמן רק יסבך את מצבו של יוסי אבוקסיס? בני יהודה סופגת בצרורות, ניצחה רק פעם אחת העונה וכרגע נמצאת במקום שמוביל למבחנים – מרחק שמונה נקודות מהכרטיס לליגת העל. הפועל כפר סבא, לעומתה, עדיין לא הפסידה העונה וכל הניצחונות שלה היו בחוץ – מאזן מושלם כאורחת. גיל יצחק, שגדל בבני יהודה והיה שותף לעלייה הקודמת שלה, ישמח לכבוש מול אלירן עטר שחולק איתו כרגע את ראשות טבלת מלך השערים, וגם עומר בוארון ירצה להראות לאבוקסיס שטעה כששחרר אותו בסיום חלון ההעברות. עמית גלזר נמצא עם הנבחרת הצעירה ויחסר למארחת.

בעונה שעברה בליגת העל שתי הקבוצות ניצחו זו את זו בחוץ, כאשר בפעם הקודמת שבני יהודה אירחה את הפועל כפר סבא בלאומית הסתיים המשחק בבלומפילד ב-0:0 (ספטמבר 2014).

שחקן הפועל כפר סבא עומר בוארון
יש לו מה להוכיח לקבוצה ששחררה אותו. עומר בוארון | ברני ארדוב

הפועל אדומים אשדוד – מכבי בני ריינה

שתי העולות מפתיעות מאוד עד כה, כאשר המארחת אפילו יכולה לעלות למקום הראשון אם תשיג ניצחון שלישי ברציפות במגרש הי"א, אבל ההתפטרות של רוני אוואט והטענות שהשמיע בנוגע להתנהלות המועדון מעמידות באור אחר את פתיחת העונה המוצלחת. יוני סיסאי, שהורחק אחרי שער הניצחון לרשת הפועל ראשון לציון במחזור הקודם, יחסר לאשדוד. בני ריינה לא ניצחה בשלושת המחזורים האחרונים ושלושה מארבעת משחקי החוץ שלה הסתיימו ב-1:1, אבל היא הייתה ראויה לניצחון בכפר סבא וגם נגד בני יהודה הציגה יכולת טובה. בעונה שעברה הפסידה 2:0 לאדומים אשדוד בגביע.

ז'וליו סזאר שחקן מכבי בני ריינה
רוצה שער ליגה חמישי. ז'וליו סזאר | ברני ארדוב

תוצאות משחקי יום שישי:

הפועל ניר רמת השרון – מ.ס. כפר קאסם 0:1

הפועל פתח תקוה – הפועל אום אל פאחם 0:0

הפועל ראשון לציון – הפועל עפולה 2:3

הפועל רמת גן – סקציה נס ציונה 3:1

הפועל עכו – מכבי אחי נצרת 1:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי