מוליכות הטבלה מעדו, הפועל כפר סבא הביסה ובני יהודה ניצחה

play
שחקן הפועל כפר סבא גיל יצחק | ברני ארדוב
האנשים שעשו לנו כבוד, ואלה שהביכו אותנו בעולם: סיכום השבוע 05:05

קבוצתו של אורי גוטמן התאוששה מההפסדים האחרונים עם 0:4 על רמת השרון, הזהובים עלו למקום השישי אחרי 1:2 ביתי על עכו. 0:0 לכפר קאסם נגד ת"א/בת ים, בני ריינה סיימה ב-1:1 נגד הפועל פתח תקוה ולא עלתה לפסגה

(גודל טקסט)

שש נקודות בלבד מפרידות בין מוליכת הליגה הלאומית מדורגת עשירית, כשנותרו עוד שלושה משחקים שייערכו ביום שני וינעלו את הסיבוב הראשון. היום (שישי) מעדו שתי המוליכות מ.ס כפר קאסם ומכבי בני ריינה, שתיהן סיימו בתוצאות תיקו מול בית"ר תל אביב/בת ים והפועל פתח תקוה בהתאמה, בעוד הפועל כפר סבא התאוששה מההפסדים ושבה למסלול הניצחונות וגם בני יהודה ממשיכה לטפס במעלה הטבלה.

אלמוג בוזגלו (מימין) עם עמית זנטי שחקני בני יהודה
המבשל והכובש של השער השני. אלמוג בוזגלו עם עמית זנטי | אריאל שלום

בני יהודה – הפועל עכו 1:2

הזהובים ממשיכים להשכיח את פתיחת העונה הרעה. אבישי כהן הבקיע כבר בדקה ה-19, עמית זנטי הכפיל את היתרון כשדייק מהנקודה הלבנה בחלוף שבע דקות מפתיחת המחצית השנייה ויוסי אבוקסיס ושחקניו כבר עם שמונה משחקים ללא הפסד ובמהלכם ספגו שני שערים בלבד, אחרי שבדקה ה-83 שער עצמי של הבלם אור זהבי סיבך אותם לקראת הסיום, אבל לא מנע מהם את לנצח ולטפס למקום השישי בטבלה עם 23 נקודות במאזנם, רק שלוש הפרש מהפסגה. אלירן עטר עלה מהספסל לאחר שהתאושש מפציעה.

זהו היה בסך הכל הניצחון הביתי השנה של בני יהודה והיא עשתה זאת מול ההתקפה הטובה בליגה, שכמעט חודשיים חלפו מאז הפעם האחרונה שלא כבשה והיום הסתייעה בבלם המארחת כדי לכבוש, שער שהגיע מאוחר מדי ולא הספיק. בעקבות ההפסד חלפה בני יהודה על פני הפועל עכו וכעת מסאי דגו ושחקניו במקום השביעי עם 22 נקודות.

אור רויזמן שחקן בית"ר תל אביב בת ים
יחגוג גם על המוליכה? אור רויזמן | אודי ציטיאט

בית"ר תל אביב בת ים – מ.ס. כפר קאסם 0:0

מעידה נוספת למובילת הטבלה. אחרי התיקו באמצע השבוע נגד הפועל רעננה, היום היא לא הצליחה לנצח גם את המדורגת לפני אחרונה. רק באמצע השבוע נחלצה המארחת מהמקום האחרון בזכות רביעייה אדירה של אור רויזמן ב-0:4 על הפועל רמת גן, אבל קבוצת הבית הכי גרועה בליגה שוב לא כבשה ובסך הכל צברה את הנקודה השלישית שלה העונה בבית והעשירית בסך הכל. כפר קאסם אמנם שמרה על המקום הראשון והיא עם 26 נקודות, אבל סקציה נס ציונה והפועל אום אל פאחם ישחקו ביום שני וכל אחת מהן תעבור אותה אם תנצח במשחקים שינעלו את הסיבוב הראשון בלאומית.

מכבי בני ריינה – הפועל פתח תקוה 1:1

הריצה של הפועל פתח תקוה נמשכת. הכחולים ממלאבס לא ניצחו היום, אבל הם סחטו נקודה יקרה במשחק חוץ באצטדיון גרין מול המדורגת שנייה שפספסה הזדמנות לעלות לפסגה. אוהד רבינוביץ' הבקיע בדקה ה-37 לזכות האורחים, אבל ריף מסיקה קבע 1:1 בדקה ה-50 ומנע מקבוצתו הפסד במשחק החזרה אחרי שאת המשחק הקודם אירחה באצטדיון בעילוט – בני ריינה כן איבדה רצף של שלושה ניצחונות ביתיים, אך נותרה בלתי מנוצחת במשחקי בית.

ירדן כהן שחקן הפועל פתח תקוה
ירדן כהן שחקן הפועל פתח תקוה | קובי אליהו

הפועל כפר סבא – הפועל ניר רמת השרון 0:4

חמישה משחקים ללא ניצחון וללא שער נקי, מתוכם שלושה הפסדים, הורידו את הפועל כפר סבא מהפסגה ועד למקום השישי. היום הקבוצה של אורי גוטמן התפוצצה עם רביעיית שערים על חשבונה של רמת השרון, שרשמה הפסד שלישי ברציפות והתקשתה מאוד היום ללא הקפטן המורחק אור וסטוינד. גיל יצחק כבש מבעיטת פנדל בדקה ה-37, יוני סטויאנוב הכפיל את היתרון בדקה ה-67, יובל חליבה השלים 0:3 בדקה ה-79 ועידו דוידוב נעץ את המסמר הרביעי והאחרון בתוספת הזמן. הירוקים, למרות הכל, כבר במקום השלישי עם 24 נקודות, מרחק שתי נקודות מהפסגה נכון להיום.

הפועל אדומים אשדוד – מכבי אחי נצרת 0:3

רוני אוואט עזב את עמדת המאמן בפעם השנייה העונה, אבל זה לא הפריע להפועל אדומים אשדוד – שוב בהדרכת עידן שריקי ויאיר אזולאי – לנצח ובקלות. חמזה מוואסי הבקיע שער מהיר כבר בדקה העשירית, בחלוף 13 דקות היה זה איתמר נוי שקבע 0:2 ועוד לפני המחצית, בדקה ה-36, הצליח לישי ביטון לחגוג 0:3 ענק למארחת. התוצאה נשמרה עד לסיום ואשדוד קפצה למקום השמיני עם 21 נקודות במאזנה, כמו הפועל פתח תקוה התשיעית וביתרון נקודה על אחי נצרת שכעת מדורגת עשירית ובתום הסיבוב הראשון היא עם ניצחון חוץ אחד בלבד.

משחקי יום שני:

הפועל ראשון לציון – הפועל רמת גן

הפועל עפולה – הפועל אום אל פאחם

הפועל רעננה – סקציה נס ציונה