בני יהודה חוגגת: "ידענו שאפשר לסמוך על אבוקסיס, עטר שחקן של ליגת על"

play
שחקן בני יהודה, אלירן עטר עם המאמן יוסי אבוקסיס | אריאל שלום
עטר בישל בעקב, מדמון כיכב ב-1:3 של בני יהודה על הפועל תל אביב 03:35

הזהובים שמו חותמת סופית על היציאה מהמשבר. החזרה לליגת העל נותרה המטרה הגדולה ובינתיים האוהדים חוזרים לתמוך בקבוצה

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

1. זה לקח קצת זמן, אבל נראה שבני יהודה יצאה לחלוטין מהמשבר הגדול בו הייתה בתחילת העונה. הניצחון הגדול 1:3 אמש (שבת) על הפועל תל אביב בגביע הגיע בהמשך ישיר לסדרת ההצלחות של הקבוצה בליגה. זה היה יותר מניצחון רגיל עבור הזהובים – בכל זאת מדובר בדרבי שחשוב גם לאוהדים. יוסי אבוקסיס תמיד שמח לנצח את האקסית שלו, ויש לא מעט שחקנים, כמו אלירן עטר ודן מורי הוותיקים, שהיה חשוב להם להוכיח לכולם שמוקדם להספיד אותם.

"הקבוצה הזו הולכת ומתחברת מיום ליום", אמרו בבני יהודה בסיום המשחק, "זה אולי לקח קצת יותר זמן ממה שחשבנו, אבל ידענו שאפשר לסמוך על אבוקסיס. מבחינת הסגל יש כאן שחקנים שלא הבינו בהתחלה כמה קשה הליגה הזאת, אבל לאט לאט כולם עושים את ההתאמות הנחוצות. אלירן עטר הוא נכס אמיתי, שחקן של ליגת העל. ידענו למה אנחנו רוצים אותו איתנו העונה".

שחקן בני יהודה אלירן עטר
"נכס אמיתי". עטר | אריאל שלום

2. בני יהודה סופרת כבר שמונה משחקי ליגה רצופים ללא הפסד, מתוכם חמישה ניצחונות, ואחרי פתיחת עונה רעה, היא רחוקה כעת רק שלוש נקודות מהפסגה. למרות הניצחון המכובד על האדומים אמש בבלומפילד, המטרה העיקרית של ברק אברמוב ויוסי אבוקסיס הייתה ונשארה לחזור כבר בסיום העונה הנוכחית לליגת העל. אין ספק שהניצחון אתמול היה סוג של הצהרת כוונות ומפגן כוח של הקבוצה משכונת התקווה.

3. הרבה מאוד ביקורות נשמעו כלפי יוסי אבוקסיס, בעיקר במחזורי הפתיחה, כשהיה נדמה שבני יהודה מתקשה להתאקלם בליגה השנייה. אחרי ההפסד להפועל כפר סבא במחזור השביעי, דורגה הקבוצה עמוק בתחתית, עם חמש נקודות מ-21 אפשריות ובקהל קראו לאבוקסיס להתפטר בטרם הקבוצה תצלול עוד יותר. הבעלים אברמוב נתן למאמן שלו גיבוי חד משמעי והאמין שרק אבוקסיס יוכל להוציא את העגלה מהבוץ ולהצעיד אותה קדימה.

שחקני בני יהודה
חגגו עם האוהדים הרבים. שחקני בני יהודה | אריאל שלום

4. אלירן עטר – החלוץ בן ה-34 כבר כבש העונה שלושער נגד בית"ר ת"א-בת ים, ועוד צמד נגד עפולה, אבל נדמה שאתמול זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלו העונה. הבישול שלו בעקב לאיליי מדמון בשער השני, היה רק הדובדבן שעל הקצפת, כי עטר שהתאושש לאחרונה מפציעה, הפגין אמש המון מנהיגות ויכולת מצויינת, כדי לסחוף את בני יהודה לנצחון הכי גדול שלה מאז הירידה הכואבת ללאומית

5. למעלה מ-2000 אוהדים כתומים נכחו אמש בבלומפילד ונתנו לקבוצה תמיכה גדולה מהיציעים. סביר להניח שגם אם הקבוצה תמשיך לנצח הגיזרה בין הקהל לבעלים אברמוב תישאר מתוחה, אבל הניצחונות האחרונים לפחות גרמו לאוהדים להאמין שוב בקבוצה ובמאמן אבוקסיס. אם זה ימשך ככה, ההשתלטות של בני יהודה על צמרת הטבלה, בליגה כל כך צפופה ושיוויונית, היא רק עניין של זמן.