למרות רביעייה ושער במספרת, נס ציונה איבדה את הפסגה בלאומית

play
לבאן קוטאליה שחקן סקציה נס ציונה חוגג שער | אודי ציטיאט
משחק ענק ושני מוקשים: הגרלת שמינית גמר גביע המדינה 01:59

הכתומים שבו מ-2:0 ו-4:2 ל-4:4 משוגע, כולל שער מהסרטים של קוטאליה, אך איבדו את המקום הראשון לאור ה-0:2 של כפר קאסם

(גודל טקסט)

לאחר שעלתה לפסגה מבלי לשחק בזכות ההפסד של בני יהודה בשישי, פישלה הערב (שני) סקציה נס ציונה לאחר שאמנם חזרה פעמיים מפיגור של שני שערים מול הפועל רמת השרון בתום משחק משוגע שנערך בלוד, אך איבדה את המקום הראשון. מ.ס. כפר קאסם ניצלה את המעידה של שתי הכתומות ועלתה לפסגה בזכות 0:2 בחוץ על בני ריינה. במשחק נוסף, הפועל פתח תקוה ניצחה 0:2 את נועלת הטבלה הפועל עפולה.

לבאן קוטאליה שחקן סקציה נס ציונה חוגג שער
לבאן קוטאליה שחקן סקציה נס ציונה חוגג שער | אודי ציטיאט

הפועל ניר רמת השרון – סקציה נס ציונה 4:4

הקבוצה של ניר ברקוביץ' עדיין עם ניצחון חוץ בודד, כאשר איבוד הנקודות במשחק שנערך בלוד עלה לה בפסגה – אבל איזה משחק נהדר קיבלנו. הכתומים הצליחו לחזור פעמיים מפיגור של שני שערים, במשחק של המחזור. יונתן לוי העלה את רמת השרון ליתרון מפתיע בדקה ה-29, כאשר גיא סביליה הדהים והכפיל שתי דקות לפני הירידה להפסקה. לבאן קוטאליה (במספרת מדהימה) ומור פדידה קבעו 2:2 עם שערים בדקות 54 ו-67 בהתאמה, אך שני שערים של אבובקאר בארי (78) ואליאור משעלי (82) עבור רמת השרון וזה 2:4 מדהים למארחת.

גמור? מה פתאום! מור פדידה השלים צמד בדקה ה-85 ונס ציונה שוב במשחק. ארבע דקות בתוך תוספת הזמן הצליחה הקבוצה של ניר ברקוביץ' לחלץ נקודה משער של רוי מליקה ולקבוע 4:4 מדהים, אך זה לא הספיק לה כדי להישאר במקום הראשון.

מכבי בני ריינה – מ.ס. כפר קאסם 2:0

הקבוצה של עמיר נוסבאום ממשיכה לעשות חיל מאז הצטרף לקבוצה כמאמן, והיא כבר עם 7 נקודות מתוך 9, וחשוב מכך – שבה לפסגת הלאומית. זהו ניצחון החוץ הראשון של כפר קאסם תחת המאמן שהחליף של שלומי דורה. דואגי מאלה כבש בנגיחה את הראשון בדקה ה-25, כאשר בתוספת הזמן סגרה המוליכה החדשה עניין עם שער של הישאם לאיוס, ועלתה לפסגה תוך כדי שהיא משלימה ניצחון כפול על ריינה, שאיבדה בדקה ה-69 את חסן חילו שראה את הכרטיס האדום.

תומר לוי שחקן מכבי פתח תקוה מעל עוז פרץ שחקן הפועל פתח תקוה
חזר לסיבוב שני בהפועל פתח תקוה. עוז פרץ | ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה – הפועל עפולה 0:2

לאחר ארבעה משחקים ללא ניצחון, המלאבסים קיבלו זריקת עידוד בכל הנוגע למאבק על כרטיס לפלייאוף העליון. חיים איצרין בישל לירדן כהן את הראשון עבור הפועל פתח תקוה בתום מבצע יפהפה, כאשר חלף על פני שלושה שחקנים של נועלת הטבלה, ומסר לכהן שגלגל פנימה. בדקה ה-82 סגרה המארחת עניין כאשר הכפילה את יתרונה עם שער על עוז פרץ בהופעת הבכורה המחודשת שלו אצל המלאבסים. פתח תקוה כבר תשיעית כשהיא נקודה בלבד מהמקום השמיני, בעוד עפולה ממשיכה לסגור את טבלת הלאומית.

תוצאות יום שישי:

בית"ר תל אביב בת ים – הפועל כפר סבא 3:3
הפועל רמת גן – הפועל אדומים אשדוד 1:1
הפועל ראשון לציון – בני יהודה 0:2
מכבי אחי נצרת – הפועל אום אל פאחם 0:2
הפועל עכו – הפועל רעננה 1:1