חסון: "נקבעו העונה שיאים של אלימות, מצפה מכם לגלות אחריות"

play
יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון | אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל
כל שער בצבע: 1:3 גדול להפועל חדרה על הפועל ירושלים המסובכת 02:46

ראשי ההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים נפגשו עם מאמני הליגה הלאומית והקפטנים של הקבוצות, היו"ר הוסיף: "יושרת השופטים והשופטות אינה מוטלת בספק"

(גודל טקסט)

איגוד השופטים ערך היום (שלישי) בתא הכבוד באצטדיון רמת גן מפגש עם מאמני הליגה הלאומית והקפטנים של הקבוצות לקראת פתיחת משחקי הפלייאוף העליון והתחתון ביום שישי. מטעם האיגוד לקחו חלק ברב שיח המנכ"ל יריב טפר, יו"ר הוועדה המקצועית לירן וקסברגר, משבץ השופטים איתן תבריזי ושופט המסך ומאמן שופטי הליגה הלאומית זיו אדלר.

את הכנס פתח יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון שאמר למשתתפים: "אני מאוד מעריך את ההגעה שלכם לכאן היום ומאמין כי לשיח תהיה תרומה גדולה להבנה טובה ביותר בין כולם. איגוד השופטים עושה הכל כדי לספק את השירות הטוב ביותר, אבל זה לא לעולם לא יבטיח אפס טעויות. דווקא בעונה הנוכחית, שבה לצערי נקבעים שיאים של אלימות, אני מצפה מבעלי תפקידים בכירים כמותכם לגלות אחריות במהלך המשחק, בראיונות, בכל הזדמנות. יש מקום לביקורת כמובן ובלבד שתהיה מכבדת. יושרת השופטים והשופטות אינה מוטלת בספק, כך גם הרצון שלהם להצליח ואני בטוח כי המפגש היום יעזור לכל צד לראות את הדברים גם מהעיניים של הצד האחר".

מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר
"נמשיך להשתפר כל הזמן, לתקן וללמוד". טפר | אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

מנכ"ל איגוד השופטים, יריב טפר: "רגע לפני ההכרעות, ובדומה למפגשים שנערכים לפני תחילת העונה, רצינו לשבת כולם יחד, לקיים משחקי תפקידים, להתנתק לרגע מהמגרש כדי להבטיח שכאשר כולנו נהיה עליו נדע להמשיך את שיתוף הפעולה. אנחנו תמיד קשובים להשגות שלכם, לא תמיד מסכימים, אבל מכבדים. ברור לנו כי כולכם ווינרים בנשמה ומכאן מגיעות האמוציות. נמשיך להשתפר כל הזמן, לתקן וללמוד כדי שתיהנו מהשיפוט הטוב ביותר".

השופטים ועוזרי השופט שובצו לקבוצות עבודה יחד עם מאמני הקבוצות והקפטנים, בהן נותחו אירועים ממשחקי הליגה הלאומית אל מול אירועים דומים במפעלי אופ"א השונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי