בני ריינה שוב נכנעה לפנדל בתוספת הזמן, כפר קאסם התקרבה לעלייה

play
מיקי סירושטיין שחקן בני יהודה חוגג | דני מרון
תיקתקנו - סיכום אירועי הספורט, 23.4 05:28

מוליכת הלאומית הפסידה 2:1 לבני יהודה בתסריט זהה למחזור הקודם, המדורגת שנייה חגגה 0:3 בפתח תקוה, נס ציונה בעקבותיה אחרי 0:4 על אדומים אשדוד

(גודל טקסט)

המאבק על שני הכרטיסים לליגת העל עדיין פתוח ומותח, לאחר מחזור דרמטי נוסף שסיפק הפלייאוף העליון בליגה הלאומית. המוליכה מכבי בני ריינה שוב הפסידה בגלל פנדל בתוספת הזמן, הפעם לבני יהודה, וראתה את מ.ס. כפר קאסם (0:3 גדול על הפועל פתח תקוה) וסקציה נס ציונה (0:4 על אדומים אשדוד) מצמצמות פערים כשנותרו שני מחזורים בלבד לסיום העונה.

אלמוג בוזגלו שחקן בני יהודה חוגג שער
בעט בקור רוח בתוספת הזמן. אלמוג בוזגלו | דני מרון

בני יהודה – מכבי בני ריינה 1:2

האם סיפור הסינדרלה של בני ריינה עוד יסתיים במפח נפש? שבוע שני ברציפות שהאוהדים מקווים בתקווה לחגוג עלייה היסטורית לליגת העל ושלישית ברציפות מליגה ב', ובסופו של דבר רואים את קבוצתם מפסידה בגלל פנדל עמוק בתוך תוספת הזמן. שחקן העונה ריף מסיקה העלה את מאזנו העונה ל-14 שערים, אך מיקום רע של השוער הצעיר מוחמד אבו ניל הוביל לספיגה מרגלי אבישי כהן. שתי הקבוצות לא הפסיקו להחמיץ, ובסופו של דבר שטות בכדור קרן עלתה למוליכת הטבלה ביוקר ואלמוג בוזגלו סידר לבני יהודה המאכזבת ניצחון ראשון בפלייאוף העליון. ריינה עדיין תלויה אך ורק בעצמה, אבל הפסד נוסף לכפר סבא בשישי וניצחונות של כפר קאסם ונס ציונה יוריד אותה למקום השלישי.

דקה 8: גול! קוקו נגח לתוך הרחבה, ארשיד ניער את השומר שלו בצד ימין והעביר כדור רוחב למסיקה שלא התקשה לכבוש מקרוב. 0:1 לבני ריינה.

דקה 25: גול! נבון הכניס כדור עומק בצד ימין לאבישי כהן, שזיהה מיקום רע של השוער אבו ניל ובעט פנימה. בני יהודה איזנה ל-1:1.

דקה 94: גול! איזו דרמה בבלומפילד. נגיעת יד ברחבת ריינה בעת כדור קרן הובילה לפנדל לבני יהודה, אותו בוזגלו בעט פנימה. 1:2 דרמטי.

אבישי כהן שחקן בני יהודה חוגג שער
בני יהודה לא הייתה מוכנה שיחגגו אצלה. אבישי כהן | דני מרון
אוהדי מכבי בני ריינה
יצטרכו לעשות את העבודה בגרין. אוהדי בני ריינה | דני מרון

הפועל פתח תקוה – מ.ס. כפר קאסם 3:0

הכול הסתדר למלאבסים בתוספת הזמן של המחזור הקודם, וההתלהבות הייתה אדירה לקראת המשחק שבו ניצחון היה מקפיץ אותם למקום השני ובעמדה מצוינת לקראת עלייה לליגת העל אחרי שבע שנים. כמות אדירה של 8,850 צופים הגיעו, שחקני העבר התייצבו כדי לתמוך וכולם ראו את שחקני הפועל פתח תקוה בועטת בדלי ואת מ.ס. כפר קאסם שומרת על המקום השני ומתקרבת לעלייה ראשונה בתולדותיה לליגה הבכירה. סלימאן אזברגה החזיר להרכב את מהראן ראדי הוותיק, שחילץ כדור שהוביל לשער של הישאם לאיוס (אולי מנבדל). באותו מהלך בדקה ה-15 איבדה המארחת את השוער עומר כץ שנפצע, ומחליפו רוי בייגל טעה וספג בדקה ה-39. מוטי מלכה המחליף הוסיף בדקה ה-68 וראדי עוד החמיץ פנדל. כפר קאסם תלויה בעצמה לקראת שני מחזורי הסיום, בהם תפגוש את בני יהודה והפועל כפר סבא חסרות העניין. המלאבסים עדיין בתמונה, אבל בפיגור ארבע נקודות יזדקקו לנס.

דקה 15: גול! גלישה של ראדי ניווטה את הכדור לעבר לאיוס החופשי, כנראה בעמדת נבדל, והוא הכניע את כץ שגם נפצע במהלך. 0:1 למ.ס. כפר קאסם.

דקה 39: גול! ניר הרים מצד שמאל, השוער המחליף בייגל הדף גרוע וכליבאת הסיט לעבר חטיב שכבש מקרוב. 0:2 למ.ס. כפר קאסם.

דקה 68: גול! לאיוס הוביל מתפרצת של כפר קאסם, בסיומה המחליף מלכה ירה את הראשון שלו מאז הגיע בינואר וקבע 0:3.

דקה 76: ראדי יכול היה להצטרף לחגיגה עם פנדל, אבל בייגל הדף את הבעיטה שלו.

שחקני מ.ס. כפר קאסם חוגגים עם הישאם לאיוס (מימין)
הפך את הכדור התועה לשער. הישאם לאיוס | קובי אליהו
עומר כץ שוער הפועל פתח תקוה פצוע
נפצע בספיגת השער הראשון. עומר כץ | קובי אליהו

סקציה נס ציונה – הפועל אדומים אשדוד 0:4

למרות ההפסד הביתי לבני ריינה והספיגה הדרמטית ב-1:1 מול כפר קאסם, נס ציונה עדיין חזק במאבק והיא שיפרה את הפרש השערים שלה על חשבון אדומים אשדוד שאיבדה גם את הסיכוי התיאורטי שהיה לה. העולה מהדרום רשמה עונה מפתיעה, בניגוד לכל התחזיות ולמרות מצב כלכלי וניהולי גרוע, אבל הפעם קרסה מול יריבה שלא הצליחה לנצח אותה במהלך הליגה הסדירה. טעות של אושר אבו הובילה לשער של דור כוכב (37) ואז נס ציונה השתחררה, כשלבאן קוטאליה (55 ו-81) ודודו ביטון (63) מצאו גם את הרשת והתוצאה יכלה להיות גבוהה אף יותר.

דקה 37: גול! אחרי לחץ על שער האורחת, נס ציונה ניצלה טעות קשה של אבו, כוכב חטף כדור ואחרי דאבל-פס עם דודו ביטון בעט פנימה וקבע 0:1.

דקה 55: גול! מור פרץ בשמאל והרים למרכז הרחבה, שם קוטאליה עלה גבוה מעל ורטה ונגח פנימה. 0:2 לסקציה נס ציונה.

דקה 63: גול! דודו ביטון קיבל כדור כשהוא לבד מול השוער ולא התקשה לכבוש את ה-17 שלו העונה בליגה. 0:3 לנס ציונה.

דקה 81: גול! ריאן הרים מצד ימין, קוטאליה ברח לשומר שלו ונגח בקלות את השני שלו במשחק. 0:4 לנס ציונה.

אוהדי הפועל פתח תקוה
איזו תפאורה. אוהדי הפועל פתח תקוה | קובי אליהו
מוחמד חטיב שחקן מ.ס. כפר קאסם כובש מול הפועל פתח תקוה
הכפיל את היתרון של כפר קאסם. מוחמד חטיב כובש | קובי אליהו

הפועל כפר סבא – הפועל אום אל פאחם 2:5

משחק רב-שערים במפגש לפרוטוקול בין שתי קבוצות שכשלו במאמציהן להיאבק על העלייה. ניב סרדל (12) וגיא דהן (19) העניקו לאום אל פאחם פעמיים את היתרון, אבל כפר סבא חזרה פעם אחת עם שער עצמי (14) ואז קלייטוס נומביל (43), גיל יצחק (45) ועומר בוארון (48) דאגו למהפך עם שלישיית בזק. יוני סטויאנוב חתם (69).

המשחקים שנותרו בפלייאוף העליון

מחזור 36 (יום שישי)

מכבי בני ריינה – הפועל כפר סבא
מ.ס. כפר קאסם – בני יהודה
סקציה נס ציונה – הפועל פתח תקוה
הפועל אדומים אשדוד – הפועל אום אל פאחם

מחזור 37 (6 במאי)

הפועל אום אל פאחם – מכבי בני ריינה
הפועל כפר סבא – מ.ס. כפר קאסם
בני יהודה – סקציה נס ציונה
הפועל פתח תקוה – הפועל אדומים אשדוד