ניסו אביטן: "קשה לשמור על השחקנים דרוכים, חוסר הוודאות גדול"

play
מנסה לייצב את המצב. ניסו אביטן | קובי אליהו
הבירה שוב נצבעה בצהוב: בית"ר התקרבה להישארות עם 0:1 על הפועל ירושלים 03:29

מאמן בני יהודה התראיין ברדיו 103FM אחרי הניצחון על בני ריינה: "צריך לאחד כוחות, לאחות את הקרעים ולהחזיר את המועדון לליגת העל"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

לאחר משחק מותח, בני יהודה גברה 1:2 על מוליכת הליגה הלאומית בני ריינה. צוות חברי התוכנית שוחחו ב־103fm עם ניסו אביטן, מאמן הקבוצה, אשר שיתף בתחושות בעקבות הניצחון והתייחס למצבה הנוכחי של הקבוצה, נוכח תחושת אי הוודאות שאופפת את עתידה.

בפתח הריאיון הסביר אביטן כי בימים אלו בני יהודה עוברת תקופה לא קלה, ומבחינתם הניצחון הזה הצליח להביא איזושהי נחמה לאחר כל כך הרבה רגעים לא נעימים שחוותה. "במצב של בני יהודה קשה לנו להחזיק את השחקנים במצב של דריכות ומוכנות. לכן, אני שמח שאתמול, ומבחינתי גם בשבוע שעבר מול אום אל פחם, התוצאות הן סבירות", אמר אביטן.

מאמן בני יהודה ניסו אביטן
מנסה לייצב את המצב. ניסו אביטן | קובי אליהו

עוד הוסיף: "אני מפרגן לבני ריינה על העונה המדהימה שלהם ולמאמן. אני מפרגן למי שמצליח, ובאותה הנשימה דואג לבני יהודה. השחקנים שלנו מנסים לתקן מעט את הרושם הרע שהשארנו כל העונה. אנחנו בחוסר וודאות, ולא יודעים מתי יגיעו בעלים חדשים".

אביטן טוען שלמרות הבעיות, הוא והשחקנים יעשו את הכל כדי להחזיר את האמון של הקהל בקבוצה. לדבריו, אין סיבה להסית את האש לאוהדי הקבוצה. "צריך למצוא את הדרך איך מאחדים כוחות וצריך לראות איך גורמים לקבוצה לחזור. גם ברק אברמוב חווה השנה אכזבה גדולה, והשקיע מיליוני שקלים מכיסו הפרטי. כשהדברים הולכים רע, קל לכולם להוציא תסכולים, אבל אני נגד אלימות מכל סוג. המועדון הזה חשוב ויש לאחות את הקרעים ולהוליך את הקבוצה לליגת העל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי