זוכה לאמון: שחר ויזינגר יאמן את הפועל עפולה בעונה הבאה

המאמן בן ה-26 יזכה להארכת חוזה וימשיך במועדון, אחרי עונה שבה הוקפץ מעמדת העוזר וסירב להצעות מליגת העל. סקו טורה יצטרף כחלק משיתוף הפעולה עם מכבי חיפה?

(גודל טקסט)

שחר ויזינגר ימשיך כמאמנה של הפועל עפולה גם בעונה הבאה, כך החליטו ראשי המועדון. ויזינגר בן ה-26, שהגיע לעפולה ממכבי חיפה בקיץ שעבר, הוכיח את עצמו בתפקיד והצליח לשכנע את ראשי המועדון שהוא יוכל להוביל את הקבוצה למקום גבוה יותר בעונה הבאה לעומת המקום השני בפלייאוף התחתון בו הקבוצה ניצבת כעת.

כזכור, ויזינגר פתח את העונה כמאמן הפועל עפולה אחרי העזיבה של רומן זולו, אלא שאז מונה אלדד שביט לתפקיד המאמן הראשי והוא זז בחזרה לתפקיד העוזר. לאחר ששביט פוטר, ויזינגר קיבל את תפקיד המאמן פעם נוספת, אלא שהמינוי הפך לקבוע עם הזמן וכעת הוא גם יזכה להארכת החוזה.

שחר ויזינגר הפועל עפולה
המאמן הראשי של עפולה בעונה הבאה. ויזינגר | אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

ויזינגר הינו אחיו של מאמן השוערים של מכבי חיפה גיא ויזינגר, כשגם אצל האלופה עוקבים אחר ההתפתחות של המאמן הצעיר. בעפולה אהבו שוויזינגר סירב במהלך העונה פעמיים לשמש כעוזר מאמן של קבוצות בכירות בליגת העל. לאחרונה נודע כי מי שעשוי לעזוב את הפועל עפולה ואת ויזינגר הוא רומאן הבראן, שמבוקש על ידי הפועל חדרה לטענת גורמים במועדון.

בהפועל עפולה ימשיכו גם בעונה הבאה את שיתוף הפעולה עם מכבי חיפה, ממנו הם מרוצים מאוד. אמנם נהוראי יפרח מעוניין לשחק בליגת העל, אך מלבדו מעריכים בעפולה ששחקניה הצעירים של מכבי חיפה יהוו את השלד של הקבוצה והמטרה העיקרית היא להשאיר את עילאי חג'ג'. כמו כן, בעפולה יבחנו אפשרות שמכבי חיפה תעביר אליה את סקו טורה, אם כי הוא צפוי לסרב לרדת לליגה הלאומית. לעומת זאת, לעפולה צפוי להצטרף אדר אזרואל שהושאל להפועל רעננה העונה.

האחראי על הפרויקט עם עפולה מטעם מכבי חיפה הוא מאור בורג, שעליו אמר גורם בכיר בהפועל עפולה שאישר את שביעות הרצון הקיימת משיתוף הפעולה בין המועדונים: "קיבלנו את איש המקצוע הטוב ביותר בארץ, שעובד בשקט ובצניעות".