אוהדי בני יהודה יפגינו בשני מול ביתו של ברק אברמוב

play
בני יהודה תלויה בעצמה | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 8.5 05:20

האוהדים דורשים מהבעלים לעזוב: "אי אפשר לעבוד עלינו, יש רוכש רציני". שחקנים: "לא קיבלנו מענק עבור נקודות השנה, העיפו זרים ואמרו להם שזה בגלל חדר ההלבשה"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה נמצאת תחת אי ודאות לקראת העונה הבאה, כאשר הבעלים ברק אברמוב הודיע כי הוא מתנתק מהמועדון אך בשלב הזה לא משחרר את הקבוצה מידיו.

האוהדים מתכוונים להביע את מחאתם מחר (שני) מול ביתו של הבעלים והמארגנים אמרו: "אי אפשר לעבוד עלינו, אנחנו יודעים הכול. הוא אומר שישחרר בחינם, אבל כשבא בן אדם רציני ואמיד שמוכן לשלם לו 3.5 מיליון ש"ח הוא בורח לו. הוא סיים את תפקידו בבני יהודה, לא ניתן לו לפרק אותה לגורמים".

שחקני בני יהודה
"אנשים לא יודעים מה באמת עומד מאחורי העונה הזאת של בני יהודה" | מאור אלקסלסי

למעשה בני יהודה בהידרדרות גם ברמה הכלכלית. יש התחייבותיו לאמיליוס זובאס על פי החלטת פיפ"א, מס הכנסה, משרד הכרטיסים "לאן" ועוד כהנה וכהנה, בסך של יותר מ-3 מיליון ש"ח. בנוסף, בעונה זו עדיין לא שילמו מענקי נקודות לשחקנים ולא בטוח שישולמו כל המשכורות, מה שיגדיל את הגירעון.

איך זה נראה מבפנים? שחקנים בקבוצה סיפרו: "לא קיבלנו נקודות, זרקו כאן שני זרים שהתנהגו למופת והודיעו להם שזה על רקע חברתי ונזקים לחדר הלבשה, יש שחקנים שאמרו להם שאם הם רוצים לשחק בפלייאוף שיוותרו על הנקודות. אנשים לא יודעים מה באמת עומד מאחורי העונה הזאת של בני יהודה, לא במקרה יש כזאת אווירה".

כזכור, בני יהודה תכננה לחזור מיד תוך שנה לליגת העל, אך חוותה כישלון חרוץ. יוסי אבוקסיס פוטר במהלך העונה, והקבוצה הצליחה רק בשניות הסיום של המחזור האחרון של העונה הסדירה להשתחל לפלייאוף העליון ובזכות כך גם לשרוד בליגה.