אחרי מעל 30 שנה במועדון: יעקב אסייג פוטר מבני יהודה

play
יעקב אסייג, מאמן בני יהודה | ברני ארדוב
אוהדי בני יהודה מפגינים מול ביתו של הבעלים ברק אברמוב 00:21

אסייג, ששימש בשנים האחרונות כשוער, מאמן, עוזר מאמן ומאמן שוערים במועדון, פוטר על ידי אברמוב כחלק ממדיניות הקיצוצים: "יהיה לי קשה, בני יהודה היא החיים שלי"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

יעקב אסייג פוטר מבני יהודה. אחד הסמלים האחרונים של המועדון, מי שתיפקד לאורך למעלה מ-30 שנה כשוער, מאמן, עוזר מאמן ומאמן שוערים בבוגרים ומחלקת הנוער, נקרא לשיחה בו הודיעו לו על סיום דרכו במועדון. הפיטורים הם חלק מהקיצוץ התקציבי והחלטתו של ברק אברמוב לפטר עובדים ולתקצב את הקבוצה ללא השקעה כספית מצידו בעונה הבאה. בנוסף פוטרו מספר עובדים נוספים במחלקת הנוער, בעוד שעובדים במועדון מתלוננים שקיצצו להם 50 אחוז מהשכר.

יעקב אסייג: "זה לא הפתיע אותי, זה היה באוויר, הזמינו אותי לשימוע. אמרו שאין כסף ומשחררים אנשים. אני בחיים לוקח הכל לטובה, אבל יהיה לי קשה מאוד לא להגיע למתחם יותר, בני יהודה זה החיים שלי, האוהדים זה החיים שלי, כל דבר בה זה החיים שלי. אני 33 שנה שם, כמה כאלה יש בכדורגל הישראלי? תמיד ויתרתי על כסף ותנאים מהאהבה למועדון, זה היה חזק יותר מהכל. לא הציעו לי לעבוד בשכר מקוצץ, פשוט הודיעו שאני מפוטר כי אין כסף להחזיק אנשים".

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה עם יעקב אסייג
עוזב את בני יהודה אחרי מעל 30 שנה במצטבר. אסייג עם אבוקסיס | אתר רשמי, בני יהודה

כזכור, אוהדי בני יהודה החלו במחאה המחודשת כנגד הבעלים ברק אברמוב, כאשר כ-200 מהם הגיעו אתמול (שני) לביתו של אברמוב בתל אביב ודרשו שיעזוב את המועדון. האוהדים שרו "לא רוצים את אברמוב בתקוה", "אברמוב תשחרר" ולשכנים "יש לכם שכן גנב" ו"אם אברמוב לא ישחרר אתם לא תישנו יותר". מביתו של הבעלים המשיכו האוהדים לסניף של מסעדת "ג'פניקה" שנמצאת בבעלותו של אברמוב.