דורון אוסידון מונה לנציג הבעלים בבני יהודה

play
דורון אוסידון יו"ר מכבי נתניה | מגד גוזני
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 18.5 05:07

ברק אברמוב מינה את האיש, שעבד בעבר בהפועל תל אביב, הפועל חיפה ומכבי נתניה, לתפקיד: "הצעיד מועדונים להישגים"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

חוזר לכדורגל הישראלי. אחרי שהיה בעבר בהפועל תל אביב, מכבי נתניה והפועל חיפה, מונה היום (רביעי) דורון אוסידון לנציג הבעלים בבני יהודה. בעלי הכתומים ברק אברמוב מינה את אוסידון אחרי פגישה בין השניים והאחרון יחליף בתפקיד את יוסי כהן. אוסידון יעבוד ביחד עם מנכ"ל המועדון כפיר אדרי וינהל את המועדון על היבטיו הספורטיביים, המקצועיים והפיננסיים.

דורון אוסידון בישיבת ההתאחדות לכדורגל
חוזר לכדורגל הישראלי. אוסידון | קובי אליהו

בעלי בני יהודה ברק אברמוב אמר: "כפי שכבר הודעתי בעבר, החלטתי להעביר את הניהול השוטף של המועדון לאנשי מקצוע, מתוך כוונה שיוכלו להחזיק במועדון עד שיימצא הרוכש המיועד. לדורון ניסיון עשיר בניהול מועדונים בכדורגל הישראלי והצעדתם להישגים ספורטיביים דוגמת המועדונים הפועל תל אביב והפועל חיפה. אני מבקש בהזדמנות זו להודות ליוסי על תפקידו בשנים האחרונות במועדון ואני מאחל לדורון הצלחה רבה בתפקידו החדש".

דורון אוסידון: "אני מבקש להודות לברק על האמון שנתן בי ואת הפיקדון שנתן לי לנהל עבורו. מועדון בני יהודה הוא מועדון פאר בכדורגל הישראלי ובעל בסיס אוהדים איתן. בכוונתי לפעול ביחד עם הנהלת המועדון, המאמן והצוות המקצועי להעמיד הרכב תוסס ורעב להתמודדות בעונת המשחקים הבאה, תוך שמירה קפדנית על מסגרת תקציב והשבחת מועדון הנוער של המועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי