מוטי מלכה סיכם על שובו להפועל נוף הגליל: "חזרתי הביתה"

play
שחקן מ.ס. כפר קאסם מוטי מלכה | קובי אליהו
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 30.6 05:04

החלוץ בן ה-32 כבר הספיק לערוך אימון ראשון עם הקבוצה בה החל את קריירת הבוגרים ואותה עזב באמצע העונה החולפת

(גודל טקסט)

מוטי מלכה חזר להפועל נוף הגליל. החלוץ בן ה-32 סיכם היום (חמישי) על שובו למועדון וכבר הספיק להשתתף באימון שנערך בעפולה. מלכה בן ה-32 התחיל את העונה שעברה בנוף הגליל, אולם בינואר עזב אותה ועבר למ.ס. כפר קאסם מהליגה הלאומית שבשורותיה כבש שני שערים וכידוע פספס את העלייה לליגת העל במחזור סיום העונה. כעת הוא יפתח עונה נוספת עם נוף הגליל, הפעם בליגה בלאומית ובתקווה לחזור איתה לליגת העל בתום עונת 2022/23.

מלכה הוא בוגר מחלקת הנוער של המועדון, שאת הופעת הבכורה שלו בבוגרים ערך באפריל 2010 נגד אחווה עראבה במסגרת הליגה הלאומית. עונת השיא שלו הייתה 2017/18, בה כבש 17 שערי ליגה. בין לביו הספיק לשחק עונה בהפועל באר שבע (11/12) ועונה במכבי נתניה (15/16).

שחקן הפועל נוף הגליל מוטי מלכה מול שחקן הפועל ירושלים נועם מלמוד
שוב בנוף הגליל. מוטי מלכה | ברני ארדוב

מוטי מלכה אמר לאחר החתימה: "כשאני אומר שאני חוזר הביתה אני באמת מתכוון לזה, כי בנוף הגליל התחילה הקריירה שלי כשחקן בוגרים ויש לי פינה חמה בלב למועדון. מצפה לנו עונה לא פשוטה עם המון אתגרים, מאמין ומקווה שנעמוד הציפיות".

צמד הזרים של הקבוצה, הקשר לאמין ז'אקיטה והחלוץ הגנאי אלפרד מנסה, אמורים לנחות בארץ ביום ראשון ובשני כבר להשתתף באימון הקבוצה. בחמישי הבא תקיים הקבוצה משחק אימון מול הפועל עפולה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי