ציון צמח חתם בהפועל ראשון לציון, אחמד דראושה חזר לכפר קאסם

play
אחמד דראושה שחקן הפועל חיפה | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 3.7 04:14

הקשר הוותיק הוא החיזוק הראשון של הכתומים לקראת עונת 2022/23 בלאומית, שחקן הכנף שב לקדנציה שנייה אחרי שחרורם של מרעב וכליבאת. יגאל בקר חתם בכפר סבא

(גודל טקסט)

הפועל ראשון לציון ביצעה היום (ראשון) החתמה ראשונה לקראת עונת 2022/23, עם צירופו של ציון צמח. הקשר בן ה-32 חוזר לליגה הלאומית אחרי שנתיים עם הפועל אשקלון בליגה א', כשבמהלך העונה האחרונה שימש לפרקים גם כמנהל מקצועי ומאמן בקבוצה שקרסה כלכלית וירדה לליגה ב'. צמח הוא החיזוק הראשון של המאמן החדש אופיר קופל, ובמקביל להופעות בקבוצת הבוגרים הוא יאמן את נערים א'.

מ.ס. כפר קאסם החזירה לשורותיה את אחמד דראושה. שחקן הכנף בן ה-24 כבש שישה שערים במדי הקבוצה בעונת 2019/20 ולאחר מכן עבר להפועל חיפה והפועל ירושלים, כשאת העונה הקודמת סיים בהפועל עכו. ההחתמה הזו מגיעה אחרי השחרור של הקפטן סאמח מרעב אחרי עשור וגם של מוחמד כליבאת.

ציון צמח שחקן הפועל עכו
חוזר ללאומית. ציון צמח | אדריאן הרבשטיין

בנוסף, הפועל כפר סבא הודיעה על צריפו של השוער יגאל בקר. בקר שיחק לפני שתי עוונת בירוקים מהשרון, משם עבר להפועל תל אביב. לאחר החתימה אמר השוער בן ה-23: "שמח לחזור למועדון. מודה על האמון. מצפה כבר לעלות לכר הדשא. אתן הכל כדי שנעשה עונה טובה".