"יש ללאמק בנדה הצעות מצרפת, בלגיה ושווייץ, גם בשיקטאש פנתה"

play
לוזון מתעקש על רכישה. בנדה | מאור אלקסלסי
מכבי נתניה הודחה מאירופה אחרי הפסד ביתי לבשאקשהיר 02:20

החלוץ הצעיר של מכבי פתח תקוה מעורר עניין באירופה, בזמביה ציטטו את סוכנו ניר קרין: "בוחנים מהו הצעד הטוב ביותר עבורו". אוהד ברזילי חתם בראשון לציון

קבוצות: בשיקטאש
(גודל טקסט)

לאמק בנדה אמור להיות אחד הזרים שיובילו העונה את מכבי פתח תקוה וינסה לסייע לה להעפיל בחזרה לליגת העל, אבל הבוקר (שישי) פורסם שהוא מחוזר על ידי קבוצות רבות – כולל בשיקטאש הטורקית, שמסתבר שלאחרונה הגישה הצעה על הזמבי הצעיר בתקווה לצרפו.

בשיקטאש החתימה לאחרונה את ואוט וחהורסט מברנלי וגם את שחקני ההתקפה ג'נק טוסון וג'קסון מולקה, אבל בתקשורת בזמביה פורסם שבתקופה האחרונה מועדון הפאר הטורקי פנה לחלוץ בן ה-21 של מכבי פתח תקוה – ובכתבה אף מצוטט סוכנו, ניר קרין, שמאשר את הפרטים.

לאמק בנדה, שחקן מכבי פתח תקוה
יישאר עם פתח תקוה בלאומית? בנדה | אודי ציטיאט

"בשיקטאש הגישה הצעה, אבל זה לא ייצא לפועל", צוטט קרין בכתבה, "התקבלו על לאמק גם הצעות מצרפת, רוסיה, בלגיה ושווייץ, אנחנו עדיין בוחנים את הצעד הטוב ביותר עבור לאמק".

בנדה בעונה החולפת הבקיע תשעה שערים ובישל עוד שניים ב-34 משחקים בכל המסגרות, ולפתח תקוה הגיע אחרי עונה במכבי נתניה. לפני שהגיע לארץ הוא גם הוזכר כמועמד למכבי תל אביב, שבחנה אפשרות לצרפו מארסנל טולה הרוסית כדי להשאיל אותו.

* ועוד בליגה הלאומית, הפועל ראשון לציון הודיעה היום על החתמתו של החלוץ אוהד ברזילי באמצעות סוכנו בועז גורן. ברזילי (24) שיחק בעונה החולפת בהפועל ניר רמת השרון וסיים עם ארבעה שערים וארבעה בישולים.

ברזילי אמר לאחר החתימה: "שמח ומתרגש לחתום בהפועל ראשוו לציון. אני רוצה להודות למאמן, לסוכן שלי ולהנהלה שעשתה הכל כדי שאגיע. עונה חדשה עם אתגרים חדשים, עכשיו הגיע הזמן לעבוד קשה ובשקט ואני בטוח שההצלחה כבר תעשה את הרעש".