אושרה העברת בני יהודה מברק אברמוב למשה דמאיו

play
"הרבה אגו היה מעורב". דמאיו | קובי אליהו
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.8 04:33

הוועדה להעברת זכויות נתנה את החותמת הסופית. ארגון השחקנים הגיע להבנות עם הבעלים החדש-ישן משה דמאיו ובקשת הפירוק תוסר

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל, אישרה היום (חמישי) את העברת הבעלות על בני יהודה מברק אברמוב למשה דמאיו. המכשול הוסר אחרי שראשי בני יהודה וארגון השחקנים הגיעו לסיכום על תשלום שכר השחקנים והחובות שהיו למועדון אליהם, כך שארגון השחקנים יחזור בו מהדרישה לפירוק וכך היו יכולים דמאיו ואנשיו לבקש רשמית את כינוס הוועדה להעברת זכויות. הצעד הזה כמובן גם יאפשר התקדמות ברכישת בית"ר ירושלים על ידי ברק אברמוב.

"ארגון השחקניות והשחקנים הגיע להסכם פשרה עם קבוצת בני יהודה לפיו שחקני הקבוצה יקבלו עד יום שני הקרוב 50% מחוב הברוטו המגיע להם בגין משכורת חודש מאי 2022 ו-50% מהכספים המגיעים להם בגין הפרמיות", נכתב בהודעת הארגון, "כמו כן סוכם שעד יום שני הקבוצה תשלם גם את כל חובות הפנסיה עבור השחקנים".

שחקן בני יהודה אלירן עטר עם הבעלים משה דמאיו
יוצאים לדרך חדשה. דמאיו ועטר | אריאל שלום

בנוסף לסיכומים אליהם כבר הגיעו הצדדים, ישנן הבנות על כך שתוך 45 ימים יתנהל מו"מ לתשלום יתרת החובות המגיעים לשחקנים מהקבוצה. המו"מ יתקיים בין ראשי בני יהודה לבין נציג ארגון השחקנים והמנכ"ל, שחקן העבר מושיקו מישאלוף.

עו"ד אופיר רונן שייצג את ארגון השחקנים: "מברך על החלטת בית המשפט המחוזי מהיום. בית המשפט קיבל את טענת ארגון השחקנים לפיה על הקבוצה לשלם סכום משמעותי לשחקנים על חשבון החוב המגיע להם כתנאי למחיקת בקשת הפירוק. ארגון השחקנים יפעל במרץ שתוך 45 יום השחקנים יגיעו להסדר על מלוא החובות המגיעים להם באמצעות נציג הארגון. כמו כן במידה והקבוצה לא תשלם או לא תגיע להסכמות עם השחקנים, הארגון שומר לעצמו לפעול בערכאות המתאימות על מנת להשיג את יתרת הכספים המגיעים לשחקנים".

מושיקו מישאלוף, מנכ"ל הארגון הוסיף: "אנחנו כאן על מנת לדאוג לשחקנים. אני שמח שבסופו של דבר הגענו להבנות והשחקנים קיבלו את רוב החובות המגיעים להם. נמשיך להוביל את המאבקים האלה למען השחקנים גם בעתיד, כשהשחקנים מגיעים יחד כקבוצה אחת – יש לנו את הכוח והיכולות להביא הישגים עבורם".