משה דמאיו: "הכל סגור וחתום. עטר יהיה בורג משמעותי בבני יהודה"

play
בעלי בני יהודה, משה דמאיו | אריאל שלום
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 8.8 04:57

כשהוא עדיין ממתין לאישור הוועדה להעברת זכויות, בעלי בני יהודה התראיין ב-103FM וסיפר על התכניות, המטרות והתנאי שהציב לאברמוב

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

משה דמאיו, הבעלים החדש של בני יהודה לאור העסקה שנחתמה מול ברק אברמוב, התראיין הערב (שני) בתכנית הספורט של 103FM וסיפר על התהליכים שנותרו עד שחזרתו כבעלים תהיה רשמית, על התכניות לעונה שבפתח ועל תפקידו של אלירן עטר במשימה לשוב לליגת העל.

"יש חתימות ומחר נעשה את הדברים בצורה מסודרת", הצהיר תחילה דמאיו, שעדיין ממתין לאישור הוועדה להעברת הזכויות, "הכל עובד לפי הסדר. הלכנו, חתמנו והבאנו היום את הערבות לבקרה – הכל סגור. התנאי עם ברק אברמוב שאותי לא מעניינת בית"ר ירושלים ושברגע שיש הבנות הוא מעביר לי את בני יהודה".

שחקן בני יהודה אלירן עטר עם הבעלים משה דמאיו
"אלירן עטר יהיה פקטור מרכזי בהצלחת בני יהודה" | אריאל שלום

על ההכנות של הקבוצה לעונה: "אתם עושים לי הנחה שאתם אומרים שהצטרפנו באיחור, אבל אנחנו לא מבקשים הנחות ונעשה את המקסימום כדי להביא שחקנים טובים שיכולים לשדרג את בני יהודה ולעשות קבוצה טובה ואטרקטיבית. רוצים להחזיר את החיבור לקהל ואת הזהות – זו המטרה שלנו".

על אלירן עטר: "אתם מכירים את מערכת היחסים שלי עם אלירן. הוא יהיה בורג משמעותי השנה בבני יהודה, אין לנו ספק בזה. אין אחד שמכיר את אלירן עטר יותר טוב ממני ואין אחד שחושב שהוא יודע להפיק מאלירן עטר יותר ממני, ואני מאמין שיחד נצליח להביא את היכולות שלו למגרש והוא יתרום לנו הרבה ויהיה פקטור מרכזי בהצלחת בני יהודה".

על הקהל הרב שהגיע למשחק גביע הטוטו לאחר העברת הקבוצה מאברמוב לדמאיו: "זה היה מרגש מאוד לראות 1,500 אוהדי בני יהודה במשחק גביע הטוטו, ועוד כששיחקה קבוצת נוער מחוזקת. אנחנו יודעים שיש בכדורגל תקופות טובות ופחות טובות ושאוהדים מתנהגים לפי מצבי רוח, אבל אנחנו מאמינים שאנחנו הולכים למשהו אחר לעומת מה שהיה בעבר".

אם יעקב אסייג ישוב למועדון: "יעקב חתם בקבוצה אחרת, בכפר שלם, והסכמים צריך לכבד ואנחנו לא נעשה להם עוול ונבקש אותו בחזרה. הוא יסיים את השנה שלו שם ואחר כך אלוהים גדול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי