עפולה חילצה 3:3 ב-10 שחקנים מול כפר קאסם, ניצחון להפועל רמת גן

הירש וריינשטיין סידרו נקודה לעפולאים במשחק הפכפך, האורדונים ניצחו 0:1 בכפר סבא וטבריה החמיצה פנדל ב-0:0 מול נוף הגליל

(גודל טקסט)

מכבי והפועל פתח תקוה שמרו על מאזן מושלם בליגה הלאומית ותוצאות משחקי הערב (שני) הותירו אותן לבד בפסגה. הפועל כפר סבא הפסידה 1:0 להפועל רמת גן, הפועל עפולה חילצה 3:3 משוגע ב-10 שחקנים מול מ.ס. כפר קאסם ועירוני טבריה סיימה ב-0:0 עם הפועל נוף הגליל.

במשחק השלמה בגביע הטוטו, הפועל ראשון לציון שמרה על המקום הראשון בבית ג' עם 0:0 ביתי מול מחליפי מכבי פתח תקוה. לכתומים כעת שבע נקודות ולמלאבסים ארבע, אבל הם עוד לא שיחקו מול בני יהודה ויוכלו לעקוף אם ינצחו בהפרש של שלושה שערים. בחצי הגמר ממתינה הפועל עכו, כשהמנצחת במפגש הזה תעפיל לגמר מול הפועל ניר רמת השרון.

עומר לקאו שחקן הפועל רמת גן
הפועל רמת גן התאוששה. עומר לקאו | אריאל שלום

הפועל כפר סבא – הפועל רמת גן 1:0

אחרי הניצחון בראשון לציון ובצל מחאת האוהדים נגד משפחת שום, הפועל כפר סבא הפסידה עונה שנייה ברציפות לאורדונים בלויטה, כשלפני כן זה לא קרה 33 שנה. רוני אוואט הצליח לייצב את ההגנה שספגה רביעייה ממכבי קביליו יפו, ובדקה ה-66 קיבל שער ניצחון מהמחליף שגיא דרור שחזר השבוע לקבוצה.

מהראן ראדי, מ.ס. כפר קאסם
בישל פעמיים. מהראן ראדי | דני מרון

מ.ס. כפר קאסם – הפועל עפולה 3:3

בשני המפגשים בעונה שעברה ניצחה מ.ס. כפר קאסם 1:3, והיא הובילה בתוצאה זהה במחצית הערב בנס ציונה, אבל האורחת ביצעה קאמבק מרשים וחילצה נקודה. מהראן ראדי חזר בגדול עם בישול בכדור קרן ליוגב לרמן שנגח פנימה בדקה השנייה והכנה גם לעלא אלדין חסן שבעט פנימה בדקה ה-10. באסם זערורה צימק בדקה ה-24, אבל אלדין חסן השלים צמד עם שער פנטסטי מחוץ לרחבה רגע לפני המחצית. עפולה נותרה ב-10 שחקנים אחרי עימות בירידה לחדרי ההלבשה והרחקה של דייויד אקווה, אבל שחר הירש נתן תקווה בדקה ה-60 וקווין ריינשטיין קבע 3:3 בכדור חופשי שש דקות לאחר מכן.

ז'וליו סזאר שחקן עירוני טבריה
פספס 6 מ-6. ז'וליו סזאר | אודי ציטיאט

עירוני טבריה – הפועל נוף הגליל 0:0

העולה החדשה פספסה הזדמנות לחבור לשתי הפתח תקוואיות עם מאזן מושלם והסתפקה בנקודה במשחק אותו אירחה בעפולה. ז'וליו סזאר חזר מפציעה ויכול היה להכריע, אבל הוא החמיץ את הפנדל בדקה ה-58 וכך נוף הגליל השיגה נקודה ראשונה. ליורדת מליגת העל עדיין אין שער העונה.

תוצאות משחקי יום חמישי:

מכבי פתח תקוה – מכבי אחי נצרת 0:1
מכבי קביליו יפו – הפועל פתח תקוה 2:1
בני יהודה – הפועל ראשון לציון 2:2
הפועל אום אל פאחם – הפועל עכו 1:1
הפועל אדומים אשדוד – הפועל ניר רמת השרון 0:0