"מי מאושר כשמשפחתו כל כך רחוקה ממנו?"

קיבל את סרט הקפטן אך לא מוביל. פינטילי
קיבל את סרט הקפטן אך לא מוביל. פינטילי | צילום: דני מרון

הסוכנת של מיחאי פינטילי: "אשתו וילדיו עזבו את ישראל ומצב רוחו שפוף"

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב קיימת אכזבה גדולה מהיכולת החלשה של הקבוצה, שניצחה מתחילת העונה רק בארבעה משחקים ונחלה שישה הפסדים. המאמן החדש גיא לוי יודע שאין מנוס אלא לשנות בינואר את הסגל שנבנה בצורה שגויה לחלוטין על ידי המאמן הספרדי סזאר מנדיונדו.

 

כאשר הבעלים אמיר כבירי החתים את "שלושת המוסקטרים" הרומנים בתרועה גדולה הוא היה משוכנע שאלו יתנו את הטון וישדרגו משמעותית את הקבוצה, אך למרות שמדובר בשמות גדולים במדינתם הם אכזבו קשות עד כה.

 

 

העניק לו את סרט הקפטן. מנדיונדו (עדי אבישי)

 

מי שתלו בו את הציפיות הגדולות מכולן הוא מיחאי פינטילי, שפותח דרך קבע בקישור האחורי של נבחרת רומניה ושזכה עם סטיאווה בוקרשט בשתי אליפויות. עוד קודם לכן הקשר עתיר הניסיון עשה חיל והיה אליל האוהדים בפאנדורי, ועל כן מנדיונדו העניק לו את סרט הקפטן במטרה להנהיג את האדומים, אך זה לא קרה ובהפועל הוא פשוט שבר כלי.

 

התקשורת הרומנית עוסקת בקשר, החתום לעוד שנתיים וחצי, בהרחבה ומדווחת על התעניינות רחבה בו, אך פינטילי בראיונותיו מספר שטוב לו כרגע בארץ הקודם. יחד עם זאת, בראיונות אחרים סיפר הקשר שאולי הסוכנת שלו, הנשואה למאמנה של סטיאווה, יודעת משהו שהוא לא יודע.

 

שלשום אף נודע שפינטילי עובר בתקופה האחרונה משבר קשה ונמצא במצב רוח ירוד שמקשה עליו לתפקד כשחקן כדורגל בשל העובדה ששני ילדיו, אשתו והוריה עזבו את הארץ לפני חודש וחצי ואין בכוונתם לחזור לישראל בשל המצב הבטחוני הלא פשוט ובשל העובדה שלא נקלטו בצורה טובה מבחינה חברתית .

בעיות בקבוצה. לוי (עדי אבישי)

 

בשיחה מיוחדת עם ספורט1 מארה"ב, הסוכנת שלו, אנה מריה פרודאן, סיפרה על הקשיים שהוא עובר: "מי יכול מאושר כשבני המשפחה שלו כל כך רחוקים ממנו?", תהתה בקול, אך אמרה שבשל העובדה שהוא חתום בוולפסון עד 2018 כרגע אין כוונה לשחררו: "חוזים יש לכבד, ויש לי רספקט מיוחד לאמיר כבירי".

 

"אני מאחלת להפועל לעלות על דרך המלך עם המאמן החדש, בתקווה שגם פינטילי יפגין יכולת גבוהה ויסייע לקבוצה", המשיכה. לשאלה האם מתבשלת עסקה סיבובית בין האדומים, סטיאווה ופטרולול, במסגרתה ישוב טוטו תמוז לאדומים, השיבה הסוכנת: "שטויות, מעולם לא שמעתי על דבר שכזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי