סקאוטים של מיינץ יגיעו לצפות בעומר אצילי

אצילי. יש עוקבת מהבונדסליגה
אצילי. יש עוקבת מהבונדסליגה | צילום: דני מרון

קפטן בית"ר ירושלים הפצוע יחמיץ את ק"ש. סוכנו הכחיש את ההתעניינות

קבוצות: מיינץ
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים יוצאת היום לצפון, מיד לאחר האימון המסכם, ותשהה בקיבוץ כפר בלום שם תשלים את הכנותיה למשחק החוץ בשבת נגד הפועל קריית שמונה (19:45, ישיר בספורט1 וב-HD).

 

הבעלים אלי טביב מתכננן את העונה הבאה תחת סימן שאלה ענק סביב הקפטן עומר אצילי שעשוי לעבור בתום העונה לאירופה. מקורבים לשחקן יודעים לספר כי קבוצת מיינץ מהבונדסליגה בגרמניה סימנה את הכישרון לקראת העונה הבאה ועוקבת מקרוב אחר ביצועיו.

 

 

הקפטן עצמו הבהיר בחודשים האחרונים כי בישראל הוא ישחק אך ורק בבית"ר ירושלים ויבחן יחד עם סוכנו הצעות מקבוצות שיתאימו לו באירופה. יש לציין כי רונן קצב, המייצג את עומר אצילי, הכחיש הגעה של סקאוטים ממיינץ לצפות בקשר.

 

אצילי חוגג. טביב הבטיח שלא יעמוד בדרכו (דני מרון)

 

לקראת משחקי הפלייאוף העליון אמורים להגיע לישראל נציגי מיינץ כדי לצפות באצילי, שגם יזומן על ידי אלון חזן לסגל נבחרת ישראל למשחק הידידות בעוד כשבועיים וחצי מול קרואטיה.

 

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, אמור אלי טביב, בלי בית"ר ירושלים, להציע חוזה חדש לעומר אצילי עם הבטחה שלא יעמוד בדרכו לצאת לאירופה וסעיף שחרור שיהיה מקובל על הצדדים. בחודש הבא יחל מו"מ על הארכת חוזה עם שחקנים נוספים, ביניהם דן איינבינדר, איתי שכטר, בוריס קליימן וקלאודמיר.

 

שכטר וקלאודמיר. טביב יישב איתם בחודש הבא (דני מרון)

 

הקפטן אצילי יחמיץ את המשחק בקריית שמונה לאחר שהתלונן על כאבים בשריר הירך האחורי וסובל מרגישות באיזור. לאחר בדיקת אולטרסאונד שעבר היום, התברר כי הוא ייעדר בעשרת הימים הקרובים. לידור כהן צפוי להחליפו בהרכב. שחקן נוסף שייעדר מחר הוא הבלם טל כחילה בשל חמישה כרטיסים צהובים ומי שיחליף אותו הוא ניסו קופילוטו.

 

הרכב משוער: בוריס קליימן, אלעד גבאי, חסוס רואדה, ניסו קפילוטו, דושאן מאטוביץ', דוד קלטינס, קלאודמיר פריירה, דן איינבינדר, לידור כהן (דובב גבאי), איתי שכטר, ניקיטה רוקאביצה.

 

המפגש עם סכנין ללא קהל?

 

לאחר שהבטיחו את מקומן בפלייאוף העליון, בית"ר ובני סכנין ייפגשו פעמיים נוספות. ולאור ההיסטוריה הטעונה של המשחקים האלה, אלי טביב חושש מהישנות המהומות בין קהלי האוהדים והנחה את עובדי המועדון לבדוק אפשרות של עריכת משחק ללא קהל היריבה. מהמועדון פנו למנהלת שאמרה כי מבחינת זה מקובל מה שהעביר את הכדור לידי ההתאחדות שלטענתה מהלך זה מצריך שינוי בתקנון.

 

"אם בית"ר תרצה להעביר שינוי בתקנון זה ידרוש כינוס של כל בעלי זכות החתימה בהתאחדות על מנת לעבור. ישנה גם אפשרות של הוראת שעה אבל הם יצטרכו לעבוד קשה על מנת לקבל את זה. בכל מקרה זה לא הליך של יום- יומיים". אמר גורם בהתאחדות. 

 

בהכנת הכתבה השתתף ינון בוטביה

 

חיימוב מוצהב, ברונו קוניה חוזר להרכב

 

בקרית שמונה יודעים שהקרב על ההישארות בליגת העל מתחיל במשחק הביתי מול בית"ר ירושלים וקראו לכל אורך השבוע לתושבי העיר להגיע ולתמוך בקבוצה במשחק החשוב.


המאמן שלומי דורה עבד השבוע עם השחקנים בעיקר מבחינת מנטאלית כדי שישנו חשיבה ויחשבו כקבוצת תחתית. הקבוצה מגיעה להתמודדות לאחר 5 משחקים ללא ניצחון, כשבארבעה מתוכם כלל לא הצליחה לכבוש.

 

זועבי. חוזר לעמוד בין הקורות (ערן לוף)


במשחק מחר יחזור לסגל החלוץ ברונו קוניה שריצה בשבוע שעבר עונש הרחקה. מי שייעדרו משורות הם השוער גיא חיימוב המוצהב והקשר עדן שמיר שפצוע ולא כשיר להתמודדות.
 

הרכב משוער: מהדי זועבי, עודד אלקיים, לואיס גוטיירס, קאסיו פרננדס, דניאל בורחל, רועי שוקרני, עומר צלישר, אחמד עאבד, אופיר מזרחי, ברונו קוניה, אוסטין אמוטו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי