אוגו ודוידזאדה התעמתו בסיום המשחק מול סכנין

ווקאמה בוזגלו ודודיזאדה. הרבה לחץ
ווקאמה בוזגלו ודודיזאדה. הרבה לחץ | צילום: דני מרון

בוזגלו: "גם הנקודה שהשגנו חשובה". בכר: "אנחנו עדיין ביתרון על מכבי"

(גודל טקסט)

ג'ון אוגו ואופיר דוידזאדה התעמתו ביניהם בסיום ה-2:2 המאכזב של הפועל ב"ש מול בני סכנין. השניים היו קרובים לחילופי מהלומות, אך חבריהם הפרידו ומנעו מהעימות הזה לגלוש לפסים מכוערים יותר. כמו כן נעצר אחד מאנשי המשק של סכנין אחרי ששפך מים על אוהדי באר שבע.

 

"היה משחק מאוד קשה כך שגם הנקודה שהשגנו חשובה", אמר מאור בוזגלו, קשר הפועל באר שבע, "אנחנו נצטרך לחזור ליכולת הטובה שלנו. יש לנו מעכשיו עוד עשרה משחקי גמר ואנחנו פותחים את אותם אצלנו בבית, אני מאמין שיהיה בסדר".

 

מאוכזב. אופיר דוידזאדה (דני מרון)

 

 

בוזגלו נשאל אם תכנן לאן לבעוט את הכדור החופשי שנכנס וקבע את תוצאת המשחק, הקשר השיב: "לא מתכננים דבר כזה מראש, העיקר שזה נכנס".

 

מאמן באר שבע, ברק בכר: "חזרנו פעמיים מפיגור וזה מראה על הרבה אופי, זה לא פשוט. השחקנים שלי הראו יכולת, אופי ואני לא מאוכזב. אני לא חושב שאיבוד הנקודות הזה נבע מלחץ. הספסל שלנו חי את המשחק, עירני ותומך אבל אני תמיד שקול ומשתדל לשמור על איפוק".

 

על צמצום הפער: "שלטנו במשחק למרות שלא הגענו להמון מצבים. סכנין נתנה 200% ויכולה היתה לעקוץ. יש מאיתנו ציפיות גבוהות והלחץ היחיד שרלוונטי לגבינו, הוא במגרש. אנחנו עדיין ביתרון על מכבי תל אביב".

 

אבוקסיס: לא באנו להיות תפאורה

 

"הקהל של ב"ש רוצה אליפות, הם כעסו שאני חי את המשחק". (דני מרון)

 

מאמן סכנין, אבוקסיס: "כמובן שאני מרוצה. אם היית אומר לי לפני המשחק תיקו במגרש הכי קשה בארץ ביחד עם בלומפילד. הקהל פה מדהים, הוא אדיר והוא דוחף את הקבוצה. כל משחק יש כאן עשר שריקות של השופט שהם מהקהל".

 

"אני לא חזיר, אבל היינו יכולים לתת את השער השלישי", הסביר אבוקסיס. "הם הפקירו, אבל אותי לימדו לא להיות חזיר. אני גאה בשחקנים, נתנו כאן משחק גדול. אני מבין את הקהל של ב"ש הוא רוצה אליפות. אבל אני לא בא להיות תפאורה, לא בא לי להיות חלק מהתפאורה. האוהדים של ב"ש כעסו שאני חי את המשחק על הקווים. אני שמח שעשינו את העבודה שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי