ווקאמה בספק למכבי ת"א, בכר: קשה להאמין שישחק

ברדה וראדי מאוכזבים. הלחץ מדבר
ברדה וראדי מאוכזבים. הלחץ מדבר | צילום: דני מרון

ב"ש איבדה את הניגרי ב-0:0 מול רעננה. ברדה: "בוזגלו עוד יביא לנו נקודות"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הגיעה בלחץ למשחק הביתי מול הפועל רעננה אחרי שמכבי תל אביב עלתה זמנית לפסגה. רגע לפני המשחק הגדול בטרנר נגד האלופה, האדומים שוב מעדו עם 0:0 מול הקבוצה המפתיעה מהשרון והפער בפסגה? רק נקודה.

 

הבשורות הרעות לא הסתכמו בתוצאה כאשר האדומים מבירת הנגב איבדו בהפסקה את הקשר הניגרי טוני וואקמה שמתח את השריר ונמצא בספק גדול למשחק העונה. ווקאמה הוחלף על ידי מוחמד גאדיר ויעשה מאמץ להכשירו למשחק המרתק בטוטו-טרנר בשבוע הבא נגד מכבי תל אביב.

 

 

המאמן ברק בכר התייחס לפציעה של ווקאמה ואמר: "עברתי פציעות כאלה, ננסה להכשיר את וואקמה, אבל אני לא בטוח שזה יקרה. לגבי מליקסון הוא יעשה מאמצים, אבל אי אפשר לדעת כרגע".

 

"אני שומע את רוב הקהל מעודד דווקא. שלטנו, הגענו למצבים. הקהל דווקא מאוד תמך", התייחס לשריקות של הקהל בסיום.

 

על המעידות בשלב הקריטי אמר: "כל משחק הוא חשוב, ניסינו להתחיל ברגל ימין. היה משחק טוב למעט הדקות הראשונות. לא היינו לחוצים במשחק, היתה חסרה הפעולה האחרונה. אנחנו עדיין מגיעים במקום הראשון למשחק העונה".

 

על הלחץ לפני מכבי ת"א הוסיף: "אנחנו מקצוענים וצריכים לנטרל הכל. יש קרב מותח מעניין ויהיה ככה עד הסוף. הפלייאוף עוד ארוך, אנחנו מסתכלים על עצמנו. מספיק טובים כדי לנצח את מכבי תל אביב".

 

על הטענות לשינוי המומנטום בין הקבוצות הוסיף: "אין מומנטום. מי שיותר ירצה ויהיה יותר טוב ינצח".

 


"בוזגלו עוד יביא לנו הרבה נקודות" (דני מרון)

 

אליניב ברדה הוסיף: "כל הנקודות חשובות. זה קורה וממשיכים הלאה. אני לא רואה לחץ, אנחנו עדיין עם נקודה יתרון. נכון איבדנו נקודות, אי אפשר לנצח כל הזמן. נעבוד על התיקונים".

 

על הלחץ אמר: "כשמאבדים נקודות יש טיפה איבודים, טיפה חוסר ריכוז. זה חלק מהכדורגל. אנחנו עדיין עושים עונה יוצאת מן הכלל. אולי לא הגענו למספיק הזדמנויות. גם להחמיץ פנדל מותר, בוזגלו עוד יביא לנו נקודות. אנחנו שם בכל הכוח ויש עוד תשעה משחקים".

 

לקראת המפגש הגדול מול הצהובים סיכם: "אנחנו כל העונה במומנטום יותר טוב וגם עכשיו זה לא כמו שמציירים את זה. נראה מה יהיה בסוף".

 


לחץ בבירת הנגב (דני מרון)

 

סילבס: "כולם קיבלו תשובה שלא נהיה תפאורה"

מנגד, חיים סילבס המאושר אמר: "אני מרוצה. עשינו הכל כדי לנצח את המשחק. היו לנו כמה מצבים כדי להכריע, אבל כשלא עשינו את זה, היה ברור שבאר שבע יפעילו לחץ. הצלחנו לעמוד בזה. שאפו לשחקנים ולשוער".

 

על העובדה כי היו טענות שרעננה עשתה את שלה בהגעה לפלייאוף אמר: "קיבלו את התשובה. מה שמעניין אותי זה איך שהפועל רעננה נראית. זה קצת מוזר שלא מעריכים אותי. שמנו חותם על הדבר הזה. אף קבוצה לא תיקח מאיתנו נקודות בקלות".

 

"בשורה התחתונה נצטרך להגיע ממשחק למשחק ולנסות לעשות את המיטב", הוסיף המאמן לגבי השאיפות למקום הרביעי".

 


שחקני רעננה מאושרים. לא תפאורה (דני מרון)

 

ולקראת עתידו בעונה הבאה סיכם: "קפיצת המדרגה שלי נעשתה כבר, יש לי חוזה. אני כל כולי ברעננה".

 

בתוך כך, עו"ד עידו בר-נתן מונה לסמנכ"ל הפועל ב"ש. בר-נתן, בעל תואר שני במשפטים, מלווה את הקבוצה כיועץ משפטי מיום רכישתה ע"י אלונה ברקת ביוני 2007. הוא ימשיך במקביל לכהן כיועץ המשפטי של המועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי