הכירו את הסלב שהביאה לארץ שחקנים מרומניה

פרודאן. מהמגזינים לסוכנת שחקנים
פרודאן. מהמגזינים לסוכנת שחקנים | צילום: אלבום פרטי

משפטנית, דוגמנית בפלייבוי ועכשיו גם סוכנת עם קשרים בישראל

(גודל טקסט)

אנה מאריה פרודאן, הסוכנת שהביאה ארצה את ולאד מוראר לבית"ר ירושלים ואת מיחאי פינטילי להפועל תל אביב, היא סוג של סלבריטי ברומניה.

 

הרזומה שלה כולל בעלות על שתי קבוצות כדורגל ברומניה, נישואים (שניים) מתוקשרים למאמן הכדורגל המפורסם לאורנציו רגקאמפ וצילומים נועזים על סף הפורנוגרפיים למגזין פלייבוי. ועם כל זה לא מספיק לכם, פרודאן מחזיקה בתעודה של עורכת דין והתמחתה בבעיות אקולוגיות, אך לא עוסקת בתחום.

 

ומדוע שתעסוק? הביזנס שלה פורח. רק בשנתיים האחרונות סגרה פרודאן ארבע העברות של כדורגלנים רומנים לקבוצות באוקראינה, טורקיה וערב הסעודית בסכום כולל של 7.3 מיליון יורו.

 

GOOD LUCK PINTILII IN HAPOEL TEL AVIV!!!!! I LOVE UUUUU!!!!

Posted by Anamaria Prodan Reghecampf on Friday, June 19, 2015

 

אז מה הסוד שלה? פרודאן יודעת לדבר, נראית מצוין ומתלבשת במיטב האופנה. היא גם מחזיקה באזרחות אמריקאית, שניתנה לה בזכות נישואיה לכדורסלן הרומני/אמריקאי טיבור דמיטרסקו, ששיחק במכללות והגיש מועמדות לדראפט של 1999, אבל לא נבחר ומעולם לא שיחק ב-NBA.

 


פרודאן. בעלה גאה בה (אלבום פרטי)

 

"משפחתי מעניקה לי את האיזון, הורי החדירו בי את הצורך לכבד, ואני דורשת ומקיימת את כל אלה בעסקיי", מצהירה פרודאן באתר הרשמי שלה.

 

פרט לסוכנת שחקנים מפעילה אשת העסקים הרומנית שלוחות נוספות. בימים אלה למשל היא עסוקה בסגירת עסקאות נדל"ן בלאס וגאס, ארה"ב. בנוסף כולל הרזומה שלה עבודה ככתבת ספורט בשבועון הרומני "ספורט 21" אי שם בשנת 1996. אנשים שעבדו עמה ומולה מעידים כי "מדובר באישה אינטליגנטית ונבונה עם כוח שכנוע מצוין ויכולת ורבאלית טובה אך ערמומית מאוד".

 

 

פרט להחתמתו של מוראר, שחקנה של קלוז', בבית"ר ירושלים ניהלה פרודאן מגעים עם ג'ורדי קרויף לגבי החתמתו של בעלה רגקאמפ, שהוליך את סטיוואה בוקרשט לשתי אליפויות, במכבי תל אביב.  אם הוזכר המאמן, אז רק לפני שנתיים התארחה סטיאווה בוקרשט בוורשה נגד לגיה ורשה, ועיתון הספורט הגדול בפולין 'פשגלונד ספורטובי' פרסם תמונה נועזת שלה בשער העיתון ורק בחלק קטן של העמוד היה דיווח על המשחק עצמו. כשבעלה נשאל על כך אמר: "לא איכפת לי, אני דווקא גאה בה".

 

בנוסף היא ניסתה לשכנע את אלי טביב לצרף עוד שחקן שלה, את הבלם הברזילאי של פאנדורי, אריקו דה סילבה. הקשר הישראלי הראשון של פרודאן היה החתמתו של השוער עידן ברוך ממכבי נתניה בקבוצת קונקרדיה במהלך עונת 2011/12, בה היא כיהנה כנשיאת הקבוצה ובעלה רגנקאמפ היה המאמן.

 

במהלך אחד המשחקים ספג ברוך ארבעה שערים עד המחצית במשחק מול ואסלוי. מיחאי סטויקה, שחקן עבר ומאמן, האשים מעמדת הפרשן ספק ברצינות ספק בצחוק את ברוך במכירת המשחק. בתגובה איימה פרודאן לתבוע את סטויקה, אבל במקביל איבד ברוך את מקומו בהרכב קונקרדיה. למעשה כבר עד גיל 27 אנה מאריה ניהלה שלוש קבוצות כדורגל: גלוריה ביסטריצה, קונקורדיה ואוניברסיטטה קלוז'. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי