"צריכים להרים את עצמנו, מול ב"ש זה סגור"

כבר לא סופר את בש במאבק האליפות
כבר לא סופר את בש במאבק האליפות | צילום: עדי אבישי

שרן ייני לא רואה איום על האליפות מהנגב. אלישע לוי: "רגשות מעורבים"

(גודל טקסט)

למרות שהיא בדרך לאליפות שלישית ברציפות, מכבי תל אביב ממש לא מרשימה בתקופה האחרונה והערב, בפעם השביעית ברציפות, סיימה משחק חוץ ללא ניצחון, הפעם בוסרמיל מול הפועל ב"ש במשחק שהסתיים בתיקו 1:1. הצהובים הגדילו במעט את הפער בפסגה וכעת המרחק מהפועל קרית שמונה, אותה יפגשו במחזור הבא, עומד על 6 נקודות, מה שאומר שאם ינצחו את הצפוניים יוכלו לפתוח את השמפניות כבר בשבוע הבא.

 

פאקו אייסטראן אמר לאחר המשחק: "צריך לנצל את ההזדמנויות כשמגיעים אליהן, הגיע לנו יותר מתיקו. החילוף הראשון היה בגלל הפציעה של שרן. אחרי החילוף של פריצה היינו במשחק, יכולנו להכריע אותו. חואן פאבלו היה מצוין אבל לא הגנו מספיק טוב", סיכם. "במחצית הראשונה שיחקנו לפי התכנית שלנו וחבל שלא הבקענו עוד שער כי אז היינו הרבה יותר רגועים במחצית שניה", הוסיף המאמן.

 

"הגיע לנו יותר מתיקו" פאקו אייסטראן (עדי אבישי)

 

שרן יניי קפטן מכבי ת"א, שהוחלף במחצית, אמר בסיום: "לא ראיתי את המחצית השנייה כי קיבלתי טיפול. זה לא היה משחק טוב שלנו ואנחנו צריך להרים את עצמנו, זה המאני טיים. מול ב"ש זה כבר סגור אבל מול ק"ש יש 6 נקודות הפרש. זה לא עניין של רעב, לקחת את התואר שנה 3 ברציפות זה הרבה לריב מול עצמך יותר מאשר מול אחרות".

 

בהמשך הוסיף: "אנחנו עדיין בפוזיציה טובה מאוד לאליפות כי תלויים רק בעצמנו, נתגבר על הקושי ונצליח. לא התרגלנו לקחת אליפויות, אני פה 10 שנים ורק בשלוש האחרונות יש תארים. אין הרגשה של שובע, יש הרגשה שצריכים להתכונן כמו שצריך לכל משחק".

 

אלישע לוי סיכם: "יש רגשות מעורבים. התיקו משקף. היה משחק טוב מצד שתי הקבוצות עם קצב גבוה, משחק עם אגרסיביות ואינטנסיביות. עכשיו הולכים הלאה. היה חשוב מבחינתנו לבוא ולגלות נוכחות, להיות אגרסיביים, להגביל את מכבי ולתקוף אותה. יש קשר לגביע ואנחנו רוצים לקחת אותו. אנחנו לא מרימים ידיים על המגרש". על עתידו במועדון ועל העובדה שטרם חידש את חוזהו אמר: "אני לא רוצה לדבר דרך התקשורת אל הבעלים, נחכה עד הסוף".

"תיקו משקף". אלישע לוי (אסף קליגר)

 

קשר הפועל ב"ש מאור בוזגלו: "אני חושב שהיה משחק טוב, קצבי ושקול. ברוב הדקות שלטנו ולא כבשנו וזה מה שהיה חסר לנו לאורך כל העונה. עכשיו אנחנו מסתכלים לעבר המשחק הבא מול מכבי חיפה". בהמשך הוסיף "אנחנו צריכים להמשיך להיאבק על המקום השני. הלחץ בעיר הוא בריא, האוהדים בטירוף והם נותנים לנו דחיפה. צריך קודם כל להתרכז במכבי חיפה ואז להתעסק בגמר".

 

לצד המשחק עצמו, נרשמו שני אירועים שמשכו את תשומת הלב. עוד לפני שריקת הפתיחה, אוהדי מכבי תל אביב הדליקו אבוקות ביציע ובעקבות כך נעצרו ארבעה אוהדים, אך בסופו של דבר שלושה מהם שוחררו ורק אוהד בודד עוכב לחקירה.

 

בסיום המשחק, שחקני מכבי תל אביב דיברו ביניהם על הצהוב שספג נוסא איגיבור, שימנע ממנו לשחק בגמר הגביע בשבוע הבא. שחקני האלופה טענו שהיה צריך לספוג צהוב שני ולצאת באדום, מה שאומנם ישאיר אותם בחסרון מספרי, אבל יעמיד לרשותם את הקשר במשחק בגמר הגביע.

 

האבוקות שהביאו למעצרם של אוהדי מכבי ת"א (אסף קליגר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי