ג'ורדי קרויף לא מוכן לוותר על שלומי אזולאי

אזולאי מול ראדי. ישחקו ביחד בעונה הבאה?
אזולאי מול ראדי. ישחקו ביחד בעונה הבאה? | צילום: דני מרון

מכבי ת"א מעוניינת לרכוש את קשר בית"ר. איינבינדר יושאל לבירה?

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עובדת בימים האחרונים בניסיון להעביר את שלומי אזולאי לשורותיה. ג'ורדי קרויף וסוכנו של אזולאי, אבי נמני, נמצאים בקשר רציף כאשר קרויף הבהיר כי ברצונו לראות את הקשר מצטרף.

נכון להבוקר (רביעי), אזולאי סיים את השאלתו מראשון לציון ולכאורה סיים את תקופתו בבית"ר ירושלים, אך לאלי טביב אפשרות חד צדדית לממש עליו את האופציה לשלוש שנים נוספות. כמובן שהבעלים יממש את האופציה וינסה למכור את אזולאי שזוכה להתעניינות רבה לאחר שסיים כתגלית העונה.

טביב צפוי לפרסם בשבוע הקרוב את הודעתו הסופית בנוגע לעתידו כבעלי המועדון, אך בכל מקרה הוא לא יחמיץ את האפשרות הכלכלית ממכירתו של אזולאי, אלא אם לא יגיע להסכמה כספית מול מכבי ת"א.

ג'ורדי קרויף רוצה לרכוש את אזולאי ומוכן במסגרת העסקה להעביר בהשאלה שחקן או שניים לירושלים, כאשר דן איינבינדר עשוי לשוב לבירה כתוצאה מכך.

איינבינדר (משמאל) בגמר הגביע. עשוי לשוב לבירה (ערן לוף)

איינבינדר, שכזכור כיכב בירושלים בעבר, לא צפוי להתנגד למעבר – זאת לעומת הסירוב הנחרץ שהיה לו לעבור להפועל ת"א בינואר האחרון במסגרת עסקת גילי ורמוט.

אזולאי שלכיוונו פוזלת בנוסף מכבי חיפה בה גדל, צפוי לבחון גם אופציות מחו"ל. הקשר היה היה בורג משמעותי בהצלחה של בית"ר ירושלים העונה והוא מעוניין להתקדם ולא למצוא את עצמו רק ברוטציות של קבוצה גדולה, כך שגם לדקות המשחק הצפויות לו בקבוצתו הבאה תהיה משמעות ניכרת.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי