יוקאנוביץ' אחרי ה-1:3 בדרבי ולפני פלזן: "הכל אפשרי"

יוקאנוביץ'. יצא מעודד
יוקאנוביץ'. יצא מעודד | צילום: עדי אבישי

הסרבי אופטימי. מנדיונדו התלהב מהאווירה ואמר: "אנחנו קבוצה בבנייה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את הפועל תל אביב במחזור הראשון העונה בגביע הטוטו. מהומה פרצה בתום הדרבי החם כאשר אוהדי הפועל תל אביב משערים 4 ו-5, השליכו חפצים על שחקני המנצחים. כוחות משטרה גדולים השליטו סדר במקום.

 

המאמן המנצח, סלבישה יוקאנוביץ', סיכם: "אני שמח. היה משחק טוב וניצחנו. הפועל בונה קבוצה וכרגע אנחנו יותר טובים מהם. ערן זהבי עלה טוב, בישל, כבש והפך את המשחק לפשוט יותר עבורנו. אנחנו עושים טעויות במשחקים האחרונים והיריבות כובשות בקלות רבה שערי יתרון. זה קרה ביום שלישי וזה קרה היום. אנחנו חייבים לשפר את זה במהרה".

 

 

המאמן הסרבי המשיך: "המשחק היום היה חשוב עבורנו ואני מקווה שביום רביעי בפלזן, נגיע בגישה טובה יותר ונילחם, לא עשינו את זה מספיק טוב במשחק הראשון, אך הכל עדין אפשרי".

 

 טל בן חיים, כובש השער השלישי לקבוצתו, אמר: "הפסדנו כבר פעמיים העונה וזה יותר מדי. זה ניצחון שמגיע לאוהדים שלנו וכעת אנחנו מסתכלים קדימה ליום רביעי. גם בשנה שעברה התחלנו לא טוב והעונה הסתיימה בטרבל. אנחנו עדיין לא נראים כמו שאנחנו רוצים להיראות, אבל אני לא מודאג מזה כי העונה רק נפתחת".


 

מאמנה החדש של הפועל תל אביב, ססאר מנדיונדו נוצח במשחקו הראשון בבלומפילד ואמר: "אנחנו קבוצה בבנייה. היום לא עמדו לרשותנו הרבה שחקנים. חלק יגיעו בהמשך, חלק פצועים או שלא היו רשאים לשחק בגלל עניינים מנהלתיים. אני מאוד מרוצה מהשחקנים ששיחקו היום, אבל אל תשכחו שעלינו עם ארבעה ילדים בני 17-18 להופעת בכורה ועוד בדרבי. צריך לזכור את זה".

 

מנדיונדו התייחס לקהל: "האווירה בבלומפילד הייתה נהדרת והיה לי כיף לחוות את זה. רק חבל לי שהאוהדים חוזרים הביתה מאוכזבים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי