"לפטר את גיא לוי ולהביא מאמן ליגה ב', זה ניהול?"

מאיר פניג'ל. רוצה לחזור לנהל את ביתר
מאיר פניג'ל. רוצה לחזור לנהל את ביתר | צילום: עדי אבישי

מאיר פניג'ל טרם רכש את בית"ר, אבל ביקורת על טביב יש לו. האזינו לראיון

(גודל טקסט)

האחים מאיר ושאול לוי ומאיר פניג'ל שהגישו הצעה לרכוש את בית"ר ירושלים על סך 22 מיליון שקלים שכוללים כיסוי חובות של 12 מיליון ועשרה מיליון שמיועדים לטביב אישית אך הבעלים הנוכחי, על פי מקורביו, צפוי לדרוש סכום גבוה יותר, עדיין ממתינים לתשובתו.

לאור העובדה שטביב משתהה במענה, צפויים השלושה להציב דד ליין של מספר ימים שלאחריהם הם ירדו מההצעה: "אם טביב ידרוש אלף שקלים יותר – אני בחוץ" אמר פניג'ל. כרגע ישנו לחץ גדול מצד ראש העיר, ניר ברקת, כלפי טביב לסגור מהר את העסקה כאשר אמש הוציא ברקת הודעה שבה נאמר בין היתר: "אני מצפה מטביב לשים את טובת המועדון על פני שיקולים כלכליים". בתוך כך הערבויות ל-22 המיליון כבר נמצאות אצל ראש העיר ומביעות את הרצינות לרכישת הקבוצה.

פניג'ל עלה לשידור בתוכנית הספורט של רדיו ללא הפסקה וסיפר על תחושותיו: אנחנו כבר עשר שנים מחוץ לבית"ר ואני חי בשקט ובשלווה. ראש העיר פנה אלינו, אמר שאלי טביב לא יכול להישאר בקבוצה מסיבות משפחתיות. מאיר לוי אמר לי 'עזוב אותי'. ובכל זאת אנחנו אמרנו לברקת את המחיר". 

"זה ניהול של קבוצת כדורגל, מארצות הברית? לפטר מאמן שהביא אותך לאירופה ולמנות מאמן מליגת ב', זה ניהול? לזרוק שחקנים מבית"ר לדורותיהם, זה ניהול? אני השארתי לגאידמק מעל 16 שחקנים שמשחקים היום בליגת העל או באירופה".

"טביב אמר שהוא רוצה למכור את הקבוצה. אנחנו לא פתוחים למשא ומתן. נתנו את ההצעה שלנו וזהו. כן, בא לי לחזור לנהל את בית"ר. אישתי לא דיברה איתי כשמכרתי את בית"ר. היא נקשרה לבית"ר יותר ממני. אם ניקח את הקבוצה אנחנו נהיה יותר משנתיים. לא נבוא כדי להרים ידיים. אנחנו אוהבים את בית"ר ירושלים".

דארפיץ'. פניג'ל לא ממש מאמין בו (עדי אבישי)

"אם טביב יסכים להצעה שלנו, אנחנו ניעזר בשירותיו עד שהוא יגיד לנו שלום ולהתראות. שמעתי שבגלל 5,000 שקל היתה בעיה עם המאמן. אני מכבד את המאמן שמונה, אבל הוא יכול לקחת את בית"ר לאירופה? אולי כן ואני טועה". 

"לא נתתי דד ליין, אבל זה צריך לקרות ביום יומיים הקרובים. אני מרגיש שהוא לא רוצה למכור".

טביב עדיין לא הגיב על הדברים.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי