שמואלביץ': "טוואטחה חבט בבוזגלו במתכוון"

טוואטחה. רואים במצלמות שאין פגיעה
טוואטחה. רואים במצלמות שאין פגיעה | צילום: דני מרון

השופט הגיש את דוח המשחק. במכבי חיפה זועמים: "זאת בדיחה וזה חמור"

(גודל טקסט)

לאחר ששיפוטו במשחק בין הפועל ב"ש למכבי חיפה עורר טענות רבות וביקורת חריפה, הגיש הבוקר (חמישי) השופט איתן שמואלביץ' את דו"ח שיפוט מהמשחק בין מכבי חיפה להפועל באר שבע.

 

שמואלביץ' ציין בדוח השיפוט באשר לכרטיס האדום שנשלף לעבר טאלב טוואטחה: "השחקן חבט בפניו של שחקן יריב ללא כדור במתכוון".

 

 

את המהומה שהתפתחה מיד לאחר שליפת הכרטיס האדום במסגרה התפתחה תגרה עם דחיפות בין שחקני הקבוצות, וטענות רבות במשך דקות של שחקני ואנשי מכבי חיפה כלפי צוות השיפוט שבגללם גם הוסיף חמש דקות למחצית הראשונה בחר שמואלביץ באופן מפתיע לא לציין כלל בדו"ח השיפוט.

 

המהומה לאחר הכרטיס האדום. שמואלביץ' בחר שלא להתייחס (דני מרון)

 

במכבי חיפה הגיבו לדו"ח ואמרו היום: "לציין שטוואטחה פגע במתכוון במאור בוזגלו זו בדיחה שנועדה להצדיק את שליפת האדום שלא היה לו מקום. אפילו במצלמות הטלוויזיה רואים שאין שם שום פגיעה מכוונת במיוחד שטאלב שמר על הכדור והיה עם גבו למאור".

 

"כששופט טוען ששחקן פגע במתכוון, מה שלא היה ולא נברא זה חמור, נראה מה הועדה המקצועית תחליט אחרי שתדון בשיפוט המביך שלו". הדבר היחיד שציין שמואלביץ תחת הכותרת "תקריות" בדו"ח הוא שביציע הדרומי הופעלו רמקולים בניגוד להוראות המשקיף וששלט החילופים לא היה דו מדדי כמתבקש.

 

בתוך כך הוציא המועדון הודעה כי אזלו הכרטיסים למשחק מול מכבי תל אביב ואצטדיון סמי עופר יהיה מלא ב-30,000 צופים, כ-3,500 מהם של הקבוצה האורחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי