סופית: בניון ועטר לא בסגל מול הפועל כפ"ס

פציעה תמוהה. יוסי בניון
פציעה תמוהה. יוסי בניון | צילום: ערן לוף

נתק בין חלוץ מכבי חיפה לרוני לוי, הקפטן ייעדר בעקבות פציעה

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

מבחן השליטה והכיוון של מכבי חיפה תופס תאוצה לאחר השבועיים הסוערים שהיו בין המאמן רוני לוי ליוסי בניון ואלירן עטר שהולידו תבוסה רועמת לבני יהודה 3:0. אימוני השבוע במתחם כפר גלים התנהלו על פי מספר שחקנים באווירה של "השקט לפני הסערה".

 

מחר (שבת) תצא הקבוצה, מלווה ב-2000 אוהדים, לאצטדיון לוויטה בכפר סבא למבחן הגדול להתנהלות הקבוצה, ערב היציאה לפגרת נבחרת ישראל נגד אנדורה וווילס.

 

הקפטן יוסי בניון, שהתאמן לכל אורך השבוע, התלונן הבוקר על פציעה קלה ובתאום עם הצוות הרפואי והמאמן רוני לוי לא יהיה בסגל הרחב למשחק אותו יראה מיציע הכבוד. אחד משחקני הקבוצה אמר הבוקר: "אם הקפטן לא בסגל הוא באמת לא יכול לשחק כי אי אפשר לחשוב עכשיו על המתיחות עם המאמן".

 

הסיפור הנוסף הוא עם אלירן עטר, איתו המאמן לא החליף מילה מאז תחילת השבוע ולא תרגל אותו בהרכב למשחק מול העולה החדשה. גם החלוץ יישב ביציע, לצד בניון. בשלב זה נשיא הקבוצה יעקב שחר לא מתכוון לשחרר את החלוץ. הקבוצה שממתינה לעטר בשלושת הימים הקרובים היא מכבי תל אביב, שמוכנה לקלוט אותו במידה ושחר יהיה מוכן למהלך.

 

יעמוד למבחן. רוני לוי (ערן לוף)

 

המגן השמאלי טאלב טוואטחה טוען לפציעה מתמשכת, לא התאמן ולא ישחק מחר. טוואטחה ממתין להחלטה של יעקב שחר האם לשחרר אותו לפיורנטינה של פאולו סוזה.

 

הבלם הספרדי מרק ואליינטה והרכש מבית"ר ירושלים אופיר קריאף צפויים לערוך מחר הופעת בכורה במדים הירוקים. את בניון ועטר אמורים להחליף בהרכב הפותח איסמעיל ריאן ואיתי שכטר.

 

גורם המקורב למכבי חיפה: "מחר יהיה המבחן הגדול לאן תלך הקבוצה העונה. המשכיות של ראובן עטר ואלכסנדר סטנוייביץ' או הדרך והשיטה של רוני לוי. ברור שהפסד נוסף יגרור סערה למרגלות הכרמל".

 

עקב הביקוש הרב למשחק, הפועל כפר סבא הציבה מבנה יעודי עם 12 אשנבי קופות לטובת מכירת ואיסוף הכרטיסים ע"י אוהדי הקבוצות. המבנה ממוקם באיזור החנייה בדופן הצפוני של האיצטדיון ויפתח כשעתיים לפני שריקת הפתיחה. נכון לעכשיו, נותרו כ-800 כרטיסים ליציעי כפר סבא. 

 

הרכב המשוער:

ולדימיר סטויקוביץ', אוראל דגני, מרק ואליינטה, דקל קינן, סאן מנחם, ג'אבר עטאא, ניקולה דרינצ'יץ', אופיר קריאף (אביחי ידין), חן עזרא, איסמעיל ריאן, איתי שכטר.

 

השתתף בהכנת הכתבה יהודה דוד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי