ולאד מוראר תובע 700 אלף דולר מבית"ר י-ם

מוראר. בית המשפט יכריע
מוראר. בית המשפט יכריע | צילום: יח"צ

הרומני פנה לפיפ"א לקבל את שכרו: "שום תירוץ לא תואם את המציאות"

(גודל טקסט)

ולאד מוראר והסוכנת שלו, אנה מריה פרודאן, הגישו פנו לפיפ"א כנגד בית"ר ירושלים ותובעים לקבל את מלוא שכרו של השחקן ששוחרר מהמועדון.

 

כזכור, הקשר הרומני הגיע בתחילת העונה לבית"ר, מלווה בתקוות גדולות וחתם בשורותיה ל-3 שנים אבל נחתך מהקבוצה על ידי הבעלים אלי טביב שהאשים אותו בכך שהגיע פצוע.

 

 

"שלחנו את כל המסמכים לפיפ"א ומחכים להנחיות", אמרה פרודאן בשיחה בלעדית לספורט1. "אני חייבת לציין שבחיים לא חשבתי שכך זה יסתיים. אישית אני מצטערת מאוד. במיוחד לאור העובדה שהיה לי קשר מצוין עם אלי טביב, יש לי אליו רספקט מיוחד. כך גם לקבוצה שהיא שם דבר בישראל ומסורת כה יפה ועשירה. לדעתי ההתנהלות של הבעלים והסובבים אותו לא היו נכונים. מועדון בסדר גודל כזה צריך וחייב להפעיל שיקול דעת".

 

מה יש לך להגיד לאלה שטוענים שמוראר הגיע פצוע?

"שחקן שמגיע לקבוצה עובר בדיקות מקיפות עד כמה שידוע לי הכל היה תקין בבדיקה. מוראר שיחק ברומניה בהרכב הראשון במשחקים האחרונים של העונה שעברה כולל גמר הגביע".

 

טביב. "יש לי אליו רספקט מיוחד" (אבשלום ששוני)

 

למה טוענים אחרת בבית"ר?

"שום תירוץ לא תואם פה את המציאות. ולאד מתח שריר באיזה אימון אסור לשכוח שהגיע אחרי הפגרה. שוחחתי עם אלי טביב והצעתי לו מיוזמתי שייבדקו את השחקן ביסודיות. אחר כך הצעתי על חשבוני שיעבור טיפולים ברומניה".

 

בית"ר בדקה את מוראר במקומות רציניים?

"אין לי מושג מי ואיך בדקו. יש לנו הוכחות שאצל שלושת הרופאים, כל אחד מהם נתן דיאגנוזה אחרת".

 

מה דיווח לך מוראר?

"היה ממורמר והמום שנחתך ללא הצדקה מהקבוצה. נתנו לבחור דירה לא אנושית ולא הולמת. הדירה הייתה בקומה האחרונה בלי מיזוג אוויר בחום לא רגיל ולא היה מים חמים. מדובר בשחקן כדורגל ולא בפועל בניין שגם ראוי לתנאים הולמים. התכתבנו במיילים ולרוב לא התייחסו ולא קיבלתי תשובות. זה לא מכובד".

 

הבנתי שהיו בעיות בין בית"ר לקלוז'?

"פה שורש הבעיה. בית"ר והמועדון הגיעו לסיכום במה יעבירו הבית"רים לקלוז' כדי לקבל את השחרור אך ביתר התחמקה ולא שילמה. הצעתי את עזרתי בנושא דיברתי עם המועדון ושכנעתי אותם להסכים לתשלומים.  אלי רצה ללא תמורה אך בגלל העובדה שהמועדון בפירוק אי אפשר לשחרר שחקן ככה אומר החוק הנוקשה ללא תמורה. אולי לאלי לא היה כסף אבל בגלל זה לחתוך את השחקן המחונן?".

 

מה אתם דורשים?

"לשלם את מלוא החוזה ל-3 שנים כ-700,000 דולרים בתוספת הוצאות המשפטיות".

 

מסר לטביב?

"מאחלת לו כל טוב, בריאות ואושר. חבל שאנשים מסביבו נתנו לו עצות לא נכונות".

 

מה שלומו של הקשר?

"הוא בסדר גמור מתאמן עם קלוז' ובחורף יהיה שחקן חופשי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי