מרגוליס לא שותף, מכבי ת"א ונתניה יעמדו לדין?

מרגוליס ביציע בבלומפילד
מרגוליס ביציע בבלומפילד | צילום: עדי אבישי

המנהלת וההתאחדות יבדקו האם היה הסכם מוקדם. נמני: "דברי לא הובנו"

(גודל טקסט)

סוגיית אי שיתופו של גאל מרגוליס במשחק בין מכבי ת"א למכבי נתניה גוררת עניין רב בעקבות חוק המושאלים.

 

הקשר לא נכלל בסגל האורחת כאשר על פי הטענה של עוזר המאמן, גיא צרפתי סבל מכאבי בטן ולכן הוא מחוץ לסגל. סוכנו של השחקן, אבי נמני אמר בתחילה בשידור חשף כי מרגוליס כשיר ומדובר בהסכם בעל פה בין הצדדים שמנוגד לחוק המושאלים שעבר בהתאחדות בקיץ: "הוא כשיר ומאוד רוצה לשחק". מאוחר יותר אמר נמני: "ההסבר שלי על אי שיתופו של גאל מרגוליס במשחק בין מכבי תל אביב למכבי נתניה לא היה נכון ולא הובן. בפרוש לא ידוע לי שקיים הסכם אי שיתוף בין שתי הקבוצות בעל פה".

 

 

חוק המושאלים כאמור קובע כי שחקן מושאל רשאי להתמודד מול קבוצת האם שלו. מההתאחדות נמסר: "אם ימצאו ראויות שתומכות בגרסת הסוכן, זה עלול להוביל להעמדה לדין".

 

תגובת המנהלת: מנהלת הליגות מגנה בחריפות את ההתנהלות של מכבי ת"א ומכבי נתניה בגין אי שיתופו של גאל מרגוליס, המושאל ממכבי ת"א וזאת לאור דבריו בשידור של סוכן השחקן, אבי נמני, על הסכם בין הקבוצות על אי שיתופו של השחקן. המנהלת תערוך ברור וככל שאלה פני דברים, תמצה את הדין עם המועדונים.

 

במקביל, אוהדי מכבי תל אביב שובתים מעידוד, בעיקר בשערים 10-11 וזאת בגלל טענות נגד ההנהלה על הרחקת האוהדים המעורבים בזריקת אבוקות. כזכור, אוהד אחד הורחק לחמש שנים ואוהד נוסף הורחק עד לתום העונה. בנוסף, שבעה אוהדים קיבלו מכתבי התראה בעקבות התנהגותם במשחק החוץ בפורטו.

 

אוהדי מכבי פתחו במחאה: "תחזירו את הצבע ליציע" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי