"אוסידון חייב לחטוף על ניהול כושל של נתניה"

שחקני נתניה
שחקני נתניה | צילום: דניאל סטרבורבדיס

אחד התורמים לקבוצה במכתב למנכ"ל העירייה. השחקנים מחכים להבהרות

(גודל טקסט)

לאור התפטרותם של דורון אוסידון ומנחם קורצקי ובצל העיכוב בקבלת המשכורות והאיום של שחקני הקבוצה בשביתה התקבלה הודעה אצל מנכ"ל עיריית נתניה, אבי בן חמו, ממי שתמך כלכלית שנים רבות במועדון, איש העסקים, אייל סגל. סגל הביע תרעומת מהתפטרותו של אוסידון שעזב קבוצה עם חובות שהוא יצר, לטענת סגל. אוסידון עצמו שלח מכתבי התפטרות רשמיים לעירייה וליו"ר הבקרה התקציבית, עופר אורליצקי.

 

"אסור לכם לאפשר לדורון אוסידון להמשיך להתנהל כפי שהוא מתנהל (התפטר והכל מאחוריו), אין לו שום אפשרות להתפטר מיפויי הכוח שקיבל ומסמכויות הניהול שהביאו את מכבי נתניה לאן שהביאו, העיריה לא אחראית לדבר ובטח לא למצב הכספי של המועדון, לא לשכר השחקנים ולא לצ'קים שפוזרו וחשבונות הבנק המוגבלים, יש רק אחראי אחד וזה דורון אוסידון והוא צריך לקבל מכתב חריף שכזה (ובמיידי),מכתב שיצא מהדוברות לכל הבנקים ולבקרה התקציבים ולעיתונאים שמסקרים. איש לא חתם במקומו על החובות וההתחייבויות משוללות הבסיס שלו. נכון להיום אתם נראים רע ציבורית, כאילו שאתם אשמים בכישלונו המקצועי. החצוף ימשיך בשלו כחלק מהלחץ שלו לקבל פיצויים. במצב נורמלי הוא חייב לחטוף תביעה על ניהול כושל והתנהלות בזבזנים חסרת רסן שלא קשורה למקורות הכספיים שעמדו לרשותו".

 

נכון לעכשיו אין למכבי נתניה מורשה חתימה וגורמים שונים כבר יצרו קשר עם המועדון בטענה שהמחאות שנמסרו להם לא כובדו על ידי הבנקים.

 


אוסידון, שלח מכתבים רשמיים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי