"בעבר לא קיבלנו כסף וגירדנו את הפלייאוף"

פרץ עם קורצקי. מאמין שהעירייה חיכתה שאוסידון ילך
פרץ עם קורצקי. מאמין שהעירייה חיכתה שאוסידון ילך | צילום: אודי ציטיאט

עוזר מאמן מכבי נתניה, עומר פרץ הגיב לטענה על חוסר ספורטיביות בראיון לספורט1

(גודל טקסט)

"אנחנו מחכים לתשובות מהעירייה בעניין שלנו ועד אז נתאמן כרגיל", אמר עומר פרץ, עוזר מאמן מכבי נתניה לספורט1 והוסיף: "עדכנתי את מנכ"ל העירייה, אבי בן חמו, שמנחם (קורצקי, המאמן) התפטר והוא ביקש שנעלה להתאמן בבוקר ואחר הצהריים תהיה ישיבה בעירייה ויהיו תשובות".

 

פרץ התייחס לכך שבמועדון לא קיבלו עדיין את משכורת פברואר ומדובר בקרוב ל-100 איש הממתינים לכספם כבר  17 יום. "איפה הבטוחות שאמורות להיות בבקרה התקציבית?", תהה פרץ, "כל שנה אותו סיפור. בעונה שעברה לא קיבלנו משכורות תקופה ארוכה. אנחנו אמנם בסיטואציה לא נעימה, אבל שווה לבדוק כמה קבוצות בכדורגל מעכבות משכורות כמו אצלנו".

 

 

בקשתם של קבוצות מהפלייאוף התחתון להשעות את האחרונה בטבלה בטענה לחוסר ספורטיביות, מרגיזה את עוזר המאמן של נתניה. "בעונה שעברה לא קיבלנו כסף במשך חמישה חודשים וגירדנו את הפלייאוף העליון", נזכר פרץ, "הבעיה של מכבי נתניה היא מקצועית, נכשלנו מקצועית, עד עכשיו קיבלנו כסף ולא ניצחנו. מישהו בא אלינו בטענות? ממה שאני רואה אנחנו מתאמנים ברצינות ולא רוצים להתבזות, בסופו של דבר כל אחד מהשחקנים רוצה למצוא חוזה לעונה הבאה".

 

וכך זה נראה באימון הפתיחה של העונה. לאן נעלמה נתניה?

 

למרות הכל פרץ נשאר אופטימי:  "אני מאמין שהעירייה תשלם ושיהיה בסדר. הבנתי שהם חיכו שדורון אוסידון יתפטר כדי להזרים כסף, כי הם היו מסוכסכים אתו".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי